کد خبر: 34792
تاریخ انتشار: سه شنبه, 08 خرداد 1397 - 11:50

داخلی

»

اخبار کتاب

بررسی «وحی قرآنی» در سرای اهل قلم

منبع : لیزنا
کتاب «وحی قرآنی» نوشته ابراهیم کلانتری، چهارشنبه، ۹ خرداد ماه در سرای اهل قلم معرفی و بررسی می شود.
بررسی «وحی قرآنی» در سرای اهل قلم

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه خانه كتاب؛ نشست معرفی و بررسی كتاب «وحی قرآنی» چهارشنبه (۹ خرداد ماه) با حضور ابراهیم كلانتری؛ نویسنده كتاب و عبدالمجید طالب تاش در سرای اهل قلم برگزار می شود.

كتاب «وحی قرآنی» در۱۶۰ صفحه و در ۵ فصل به چیستی، حقیقت و چگونگی نزول وحی، همراه با بیان دیدگاه‌ها و نقد و نظر، پرداخته است.

موضوع چیستی و چگونگی پدیدآمدن وحی قرآنی، با اصل و اساس قرآن كریم، به عنوان اصلی‌ترین منبع اسلام، ارتباط وثیق دارد و همواره مورد توجه و مركز تأملات قرآن پژوهان قرارداشته‌است. كتاب حاضر می‌كوشد دیدگاه‌هایی در این باره طرح كند. ابتدا پس از بیان مسئله، نظریه‌ها و فرضیه‌هایی در پاسخ به موضوع ارائه می‌دهد و سپس نظریه‌ها را تبیین و بررسی می‌كند. در واقع، دیدگاه‌ها و مستندات طرح و ادلۀ هر كدام نقد می‌شوند.

علاقمندان برای حضور در نشست معرفی و بررسی كتاب «وحی قرآنی» می توانند چهارشنبه (۹ خرداد ماه) ساعت ۱۴ به سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، كوچه خواجه نصیر، پلاك ۲، مراجعه كنند

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: