کد خبر: 34924
تاریخ انتشار: شنبه, 19 خرداد 1397 - 11:12

داخلی

»

اخبار کتاب

 قدیانی آیین دوست یابی دیل کارنگی را تجدید چاپ کرد

 کتاب آیین دوست‌یابی اثر دیل کارنگی با ترجمه سید حسن حسینی در نوبت چاپ دوم از سوی انتشارات قدیانی روانه بازار کتاب شد.
 قدیانی آیین دوست یابی دیل کارنگی را تجدید چاپ کرد

به گزارش لیزنا براساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، این کتاب یکی از معروف‌ترین آثار دیل کارنگی به شمار می‌رود. کارنگی که خود از روانشناسان مطرح جهان است، در سال 1997 به انتشار این کتاب پرداخت و در آن روش‌های مفیدی برای انتخاب دوست ارائه داده است. این کتاب که تاکنون بارها و بارها در آمریکا تجدید چاپ شده است.

برخی از منتقدان بر این باورند که «آیین دوست‌یابی» کارنگی توانسته درهای تازه‌ای را به روی مخاطبانی که قصد دارند شانس یافتن دوست خوب را در این جهان امتحان کنند گشوده و پیشنهادات او از منظر روانشناسانه و همین طور زوایای جامعه شناسانه او نزد مخاطبان مفید و کارساز واقع شده است. به ویژه این که این کتاب در نوع خود درمانی برای افسردگی که در حال حاضر در بسیاری از کشورها ناشی از انزوای آدم‌ها وجود دارد به شمار می‌رود.

دیل کارنگی در ابتدای کتاب آورده چرا و چگونه به نوشتن «آیین دوست‌یابی» پرداخته است. کتابی که در چهار بخش تنظیم شده؛ بخش نخست این کتاب به «تکنیک‌های اساسی در برخورد با مردم» اشاره می‌کند و از مخاطب می‌خواهد تا انتقاد، نکوهش، شکایت و محکوم کردن را کنار بگذارد.

انتشارات قدیانی کتاب آیین دوست یابی اثر دیل کارنگی را با ترجمه سید حسن حسینی در نوبت چاپ دوم و قیمت 22 هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

براي تهيه‌ اين كتاب‌ علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونیکی نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين مؤسسه فرهنگي از تازه‌هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: