کد خبر: 34928
تاریخ انتشار: شنبه, 19 خرداد 1397 - 13:00

داخلی

»

اخبار کتاب

وزیر علوم، درگذشت دکتر احمد احمدی را تسلیت گفت

منبع : لیزنا
منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی درگذشت مرحوم آیت‌الله دکتر احمد احمدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی (سمت) را تسلیت گفت.
وزیر علوم، درگذشت دکتر احمد احمدی را تسلیت گفت

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمویم «سمت» به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، متن پیام تسلیت دکتر غلامی به شرح زیر است:

انا للّه و انا الیه راجعون

خانواده محترم حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر احمد احمدی

سلام علیکم؛

درگذشت اندوهبار روحانی برجسته و استاد گرانقدر حجت الاسلام والمسلمین شادروان دکتر احمد احمدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی (سمت) و عضو اسبق کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی موجب تأثر و تأسف گردید.

این ضایعه را به همه سوگواران، خانواده محترم و معزا و بویژه فرزندان آن مرحوم و نیز جامعه علمی، دانشگاهی و حوزوی کشور تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: