برگزاری جلسه هیأت امنای پژوهشگاه فرهنگ، هنر و  ارتباطات با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی پژوشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، در این جلسه که سه‌شنبه ۲۲ خرداد ماه برگزار شد، محمد سلگی؛ رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و دبیر هیأت امنا، در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم به اعضای هیات امنا به‌ویژه دکتر محسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای جدید، به روند برگزاری این جلسه اشاره کرد و خواستار برگزاری جلسات منظم هیات در هر فصل شد.

در ادامه جلسه، دکتر سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیات امنای پژوهشگاه نیز با خیرمقدم به اعضا، ابراز امیدواری کرد که در دوره جدید، شاهد رشد و شکوفایی بیشتر پژوهشگاه باشیم. وی با اشاره به موقعیت علمی و حقوقی محسن جوادی و دکتر فقهی‌زاده، اعضای جدید هیات امنای پژوهشگاه، تصریح کرد: امید است با حضور ایشان، مناسبات میان وزارت فرهنگ با پژوهشگاه قوی‌تر از گذشته شکل بگیرد.

رئیس هیات امنای پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزاری منظم جلسات هیات امنای پژوهشگاه را عامل اطمینان مدیریت خواند و تصریح کرد که برگزاری این جلسات مانع اعمال سلیقه مدیریتی می‌شود.

وزیر فرهنگ همچنین با اشاره به گذشته خوب و جایگاه معتبر پژوهشگاه و نیز ترکیب فعلی هیات امنا تأکید کرد پژوهشگاه به عنوان یک جریان و نهاد بسیار موثر در حوزه فرهنگ و هنر، هم در داده‌ها، هم در تحلیل‌ها و هم در پژوهش‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی می‌تواند از موقعیت بهتری برخوردار باشد و طرحها و برنامه‌های پژوهشگاه با قوت بیشتری اجرا شود.