کد خبر: 35040
تاریخ انتشار: یکشنبه, 27 خرداد 1397 - 11:08

داخلی

»

اخبار کتاب

پیام تسلیت رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به‌مناسبت درگذشت دکتر قانعی‌راد

منبع : لیزنا
رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به مناسبت درگذشت دکتر قانعی‌راد پیام تسلیت خود اعلام کرد.
پیام تسلیت رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به‌مناسبت درگذشت دکتر قانعی‌راد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، در پی درگذشت دکتر محمدامین قانعی راد، استاد جامعه‌شناسی کشورمان، رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات پیام تسلیتی به این شرح صادر کرد:

«انالله و انا الیه راجعون. 

با کمال تأسف و تأثر، درگذشت استاد فرزانه، دکتر محمدامین قانعی‌راد را به خانواده محترم ایشان، پژوهشگران و جامعه علمی کشور تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

آن استاد فرهیخته در مدت بیش از یک دهه همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با ایشان، خدمات ارزنده‌ای را نصیب جامعه علمی و فرهنگی کشور کردند. کتاب «تحلیل فرهنگی صنعت» ازجمله آثار ارزشمند آن دانشمند دلسوز است که با دغدغه تحلیل چالش‌های فرهنگی صنعت کشور در این پژوهشگاه انجام و مورد توجه جامعه علمی کشور قرار گرفت.

عضویت در شوراهای علمی طرحهای ملی نظیر پیمایش ملی مصرف کالاهای فرهنگی، نظارت بر دهها طرح تحقیقاتی و برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه فرهنگ در این پژوهشگاه تنها گوشه‌ای از خدمات آن استاد فرهیخته به فرهنگ این سرزمین بود. بی‌شک فقدان آن عالم متعهد، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای جامعه علمی و فرهنگی کشور است.

برای آن عزیز سفرکرده غفران الهی و برای بازماندگان، صبر جمیل آرزومندم.»

زنده‌یاد دکتر محمدامین قانعی راد، عضو هیات علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور و رئیس سابق انجمن جامعه‌شناسی ایران، پس از تحمل رنج بیماری، ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ به دیدار معبود شتافت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: