کد خبر: 35072
تاریخ انتشار: دوشنبه, 28 خرداد 1397 - 11:27

داخلی

»

اخبار کتاب

نقد و بررسی کتاب «من از او می‌ترسم» در کتابخانه رازی

منبع : لیزنا
کتابخانه رازی در منطقه 11 در روز 29 خرداد ماه بیستمین نشست از سلسله نشستهای چهارسوق کتاب را برگزار می‌کند.
نقد و بررسی کتاب «من از او می‌ترسم» در کتابخانه رازی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 11 ، دراین نشست که با هدف ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی برگزار می‌شود ،کتاب من از او می‌ترسم با حضور ستاره محمدی نویسنده کتاب و مرتضی صالح آبادی به عنوان کارشناس و مجری برنامه نقد و بررسی می‌شود.

خوانش چکیده کتاب و سخنرانی مجری در نقد این اثر و پاسخگویی نویسنده بخش های مختلف این برنامه را تشکیل می‌دهند. این کتاب روایتگر ماجرای دختر خان زاده ای است که در دیاری آذری زبان درگیر مسایل و خصومت های قومی و طایفه ای است.

در قسمتی از کتاب می‌خوانیم: «چندباری برگشتم و به قلعه نگاه کردم. زن با فانوس خاموش روی دیوار ایستاده بود. بی‌حرکت. فقط پِرپرِ زدن لبه‌های پایین لباسش در نسیم می‌آمد و باقی فقط سکوت. صدای لاشخورها هم شنیده نمی‌شد...»

علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در برنامه در زمان یاد شده از ساعت 16 به کتابخانه رازی واقع در میدان قزوین، خیابان قزوین، بوستان رازی فرهنگسرای رازی مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات با تلفن 55423353 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: