کد خبر: 35103
تاریخ انتشار: سه شنبه, 29 خرداد 1397 - 13:21

داخلی

»

اخبار کتاب

دیدار و گفتگو با سایه اقتصادی‌نیا در خانه وارطان

منبع : لیزنا
نشست صبح پنجشنبه‌های مجله بخارا با همکاری شهر کتاب، سی ویکم خرداد ماه اختصاص یافته به نویسنده و پژوهشگر و منتقد ادبی سایه اقتصادی نیا که با حضور کامیار عابدی و میلاد عظیمی برگزار می‌شود.
دیدار و گفتگو با سایه اقتصادی‌نیا در خانه وارطان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام مجله فرهنگی هنری بخارا، در این نشست مسایل ادبیات و بخصوص شعر معاصر مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و به سوالات حضار پاسخ داده می‌شود.

سايه اقتصادی نيا، منتقد ادبی، پژوهشگر شعر معاصر و ویراستار، در سال 1354 در تهران زاده شد. از سال 1384 به دعوت احمد سمیعی گیلانی به فرهنگستان زبان و ادب فارسی پیوست و به مدت سیزده سال در سمت‌های معاون گروه ادب معاصر فرهنگستان و دستیار سردبیر «نامۀ فرهنگستان» با ایشان همکاری کرد. بیش از صد مقاله در حوزۀ نقد کتاب و نقد شعر معاصر در مطبوعات ادبی از او به چاپ رسیده است.

کتاب‌های او عبارت است از: هم شاعر هم شعر (تاملاتی درباب شعر و شاعران معاصر) نشر مرکز، 1394_ به دانش بزرگ و به همت بلند، نشر هرمس، 1392.

این نشست روز پنجشنبه، 31 خرداد ساعت ساعت 9 در خانه وارطان واقع در میدان فلسطین، طالقانی غربی، ضلع جنوبی خیابان طالقانی، پلاک ۵۱۴ برگزار می‌شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: