کد خبر: 35112
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 30 خرداد 1397 - 13:00

داخلی

»

اخبار کتاب

بررسی «تاثیر ادبیات كلاسیك فارسی در داستان‌نویسی معاصر» در سرای ناشران قم

منبع : لیزنا
جلسه نقد داستان «تاثیر ادبیات کلاسیک فارسی در داستان نویسی معاصر» جمعه (اول تیرماه) در سرای ناشران قم نقد می‌شود.
بررسی «تاثیر ادبیات كلاسیك فارسی در داستان‌نویسی معاصر» در سرای ناشران قم

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه خانه كتاب، گروه داستان جمعه با همكاری موسسه خانه كتاب جلسه نقد داستان «تاثیر ادبیات كلاسیك فارسی در داستان نویسی معاصر» را جمعه (اول تیرماه) در سرای ناشران قم برگزار می كند.

در این جلسه معصومه صادقی؛ نویسنده اثر و علیرضا فولادی؛ منتقد درباره كتاب «تاثیر ادبیات كلاسیك فارسی در داستان نویسی معاصر» سخنرانی می كنند.

موسسه انتشارات امیركبیر كتاب «تاثیر ادبیات كلاسیك فارسی در داستان نویسی معاصر» را به قلم معصومه صادقی منتشر كرده است؛صادقی در این كتاب سعی كرده با نگاهی به سه رمان سووشون، جای خالی سلوچ و آتش بدون دود به بررسی رابطه متقابل این دو پدیده ادبی در یكدیگر بپردازد.

آثار بزرگانی چون محمدعلی جمالزاده، محمود دولت آبادی، سیمین دانشور، نادر ابراهیمی، جلال آل احمد، هوشنگ گلشیری، ابراهیم گلستان، ابوتراب خسروی و... نیز در این پژوهش و كتاب بررسی شد و در لا به لای گفته ها و نظرهایشان كنكاش شد كه نظرشان درباره نقش ادبیات كلاسیك فارسی در ادبیات داستانی معاصر چیست؟

علاقمندان برای حضور در این نشست می‌توانند جمعه (اول تیرماه) ساعت ۱۷ به قم، بلوار معلم، مجتمع ناشران، طبقه سوم، سرای ناشران مراجعه كنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: