کد خبر: 35146
تاریخ انتشار: شنبه, 02 تیر 1397 - 09:29

داخلی

»

اخبار کتاب

برگزاری شب استان چهار محال و بختیاری در کانون زبان فارسی

منبع : لیزنا
به دنبال برگزاری «شب‌های وحدت ملی» روز شنبه، دوم تیر ساعت 17 «شب استان چهار محال و بختیاری» در محل کانون زبان فارسی برگزار می شود.
برگزاری شب استان چهار محال و بختیاری در کانون زبان فارسی

به دنبال برگزاری «شب‌های وحدت ملی» از سوی بنیاد موقوفات دکتر محمود افشار، «شب استان چهار محال و بختیاری» در محل کانون زبان فارسی برگزار خواهد شد.

استان چهارمحال و بختیاری در جنوب غربی کشور و در میان استان‌های خوزستان، اصفهان، لرستان و کهگیلویه و بویر احمد واقع شده است. میانگین ارتفاع در این استان حدود دو هزار و 153 متر بالاتر از سطح دریاست به همین خاطر به بام ایران نامبردار است. برخی از مشاهیر استان عبارتند از میرزا حبیب دستان بنی، عمان سامانی، سرحدی قهفرخی، فرخی بروجنی و آیت الله العظمی ابوالقاسم دهکردی.

در این مراسم دکتر عباس قنبری عدیوی، دکتر حمید رضایی، دکتر کریمی نورالدین وند، درباره تاریخ، فرهنگ و هنر این خطه از سرزمین ما ایران سخن خواهند گفت. در بخشی دیگر میلاد صادقی شاهنامه خوانی خواهد کردو سرانجام فیلم مستند «علف» به کارگردانی مریان کوپر به نمایش درمی‌آید. (ورود برای عموم آزاد است).

این مراسم روز شنبه، دوم تیر ساعت 17 در کانون زبان فارسی واقع در خیابان ولی عصر، سه راه زعفرانیه، خیابان عارف نسب، شماره 12 برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: