کد خبر: 35147
تاریخ انتشار: شنبه, 02 تیر 1397 - 09:50

داخلی

»

اخبار کتاب

92 درس سازنده از زندگی پیامبر (ص) به چاپ سوم رسید

منبع : لیزنا
  «92 درس سازنده از زندگی پیامبر (ص)» اثر غلامرضا حیدری ابهری در نوبت چاپ سوم وارد بازار کتاب شد.
92 درس سازنده از زندگی پیامبر (ص) به چاپ سوم رسید

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، «92 درس سازنده از زندگی پیامبر (ص)» کتابی است در قالب 92 نکته خواندنی که نوجوانان را با شیوه زندگی پیامبر آشنا می کند و با بیانی روشن، اخلاق و منش حضرت محمد (ص) را به تصویر می کشد. در این کتاب، حکمت و دلیل رفتارهای پیامبر(ص) نیز توضیح داده شده است. نویسنده در این کتاب نوجوانان را با  جزئیات زندگی پیامبر(ص)، از قبیل اهمیت به بهداشت و نظافت، شوخی کردن، غذا خوردن، چگونگی ارتباط با بچه‌ها و غیره آشنا کرده است و این بار کتابی را تهیه و تنظیم کرده که به اندیشه حضرت محمد(ص) به گونه‌ای دیگر می‌نگرد.

در روایت‌هایی با نام‌های «لقمه نجات‌بخش» و «آیا مرا می‌شناسی؟» از ثواب و برکت کار خیر نکاتی را مطرح کرده و پس از آن در حکایتی با عنوان «ارزش دعا» از برکات دعا سخن به میان می‌آورد و همه این ارزش‌ها را با داستان و روایت بیان می‌کند و برای تحلیل و تفسیر آنها در برخی موارد از احادیث بهره می‌برد. برای نمونه در قسمتی از کتاب، حدیثی با این مضمون آمده که: «شاد کردن همه خوب است و شادکردن بچه‌ها ثوابش از همه بیشتر است». کتاب «92 درس سازنده از زندگی پیامبر (ص)» در کتابنامه رشد آموزش و پرورش به جهت بهره‌مندی دانش آموزان از مطالب مفید آن، معرفی شده است.

انتشارات قدیانی این کتاب را در نوبت چاپ سوم، تیراژ 4هزار و 400 نسخه و قیمت 11 هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

برای تهیه‌ این كتاب علاوه بر مراجعه به كتاب فروشی‌های معتبر سراسر كشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی به نشانی الكترونیكی  نشر قدیانی مراجعه كنید. علاوه بر این با مطالعه‌ اخبار درج شده در سایت این مؤسسه فرهنگی از تازه‌های نشر آن نیز با خبر شوید.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: