کد خبر: 35198
تاریخ انتشار: دوشنبه, 04 تیر 1397 - 09:28

داخلی

»

اخبار کتاب

کارگاه «سفر به سرزمین کتاب‌ها» در تیرماه برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
با فرارسیدن تابستان ۱۳۹۷، کتاب هدهد، فروشگاه کتاب موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان کارگاه «سفر به سرزمین کتاب‌ها» را ویژه کودکان ۶ تا ۸ ساله به همراه مادران برگزار می‌کند.
کارگاه «سفر به سرزمین کتاب‌ها» در تیرماه برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان، صبح‌های گرم تابستانی فرا رسیده است. مدرسه‌ها تعطیل شده‌اند و پدران و مادران در پی مهیا کردن فعالیت‌هایی مفید و سرگرم‌کننده برای کودکان خود هستند تا تابستانی لذت‌بخش را برای کودکان خود فراهم کنند. چه کارگاهی بیشتر از کتابخوانی و انجام بازی و فعالیت‌های سرگرم‌کننده پس از آن با کودکان می‌تواند برای یک صبح تابستانی جذاب باشد؟ در کارگاه «سفر به سرزمین کتاب‌ها» کودکان فرصت این را خواهند داشت که همراه با مادران خود کتاب بخوانند و فعالیت‌های هیجان‌انگیز را پس از خواندن کتاب تجربه کنند.

تسهیل‌گر کارگاه: سپیده آرمین، آموزشگر و تسهیل‌گر کارگاه‌های «ادبیات کودکان و روش‌های بلندخوانی» در برنامه «با من بخوان» است.

برنامه کارگاه «سفر به سرزمین کتاب‌ها»:

-بلندخوانی کتاب‌های «قورباغه دوست پیدا می‌کند» و «قورباغه و گنج»

-انجام فعالیت‌های جالب، پس از بلندخوانی

-به همراه برپایی نمایشگاهی از باکیفیت‌ترین و مناسب‌ترین کتاب‌های کودکان

این کارگاه ویژه کودکان ۶ تا ۸ سال همراه با مادران است که از شنبه ۱۶ تیرماه ۱۳۹۷ از ساعت ۹ تا ۱۱ آغاز می شود.

برای ثبت‌نام با شماره 0۹۳۶۵۹۴۲۳۲۳ تماس بگیرید.

درباره سپیده آرمین، تسهیل‌گر این کارگاه:

سپیده آرمین، دانش‌آموخته رشته شیمی، عضو گروه بررسی نشریات کودک شورای کتاب کودک، عضو باسابقه گروه ترویج شورای کتاب کودک و عضو گروه ترویج فرهنگنامه کودک و نوجوان است. او پیشینه قصه‌گویی و کتاب‌خوانی و کتابداری در آموزشگاه‌های ابتدای مناطق ۲ و ۵ و ۶ آموزش‌وپرورش تهران، تدریس کتاب‌خوانی و قصه‌گویی برای مربیان در آموزش‌وپرورش، میراث فرهنگی، مادران قصه‌گو شهرداری و آموزش پروژه پژوهش مشارکتی به کودکان و آموزگاران دارد و در حال حاضر آموزشگر کارگاه‌های ادبیات کودکان و بلندخوانی، سواد پایه، آواورزی و الفباورزی در برنامه ترویج کتابخوانی «با من بخوان» است.

درباره کتاب هدهد بیشتر بدانید:

فروشگاه کتاب هدهد، مرجعی از بهترین و مناسب‌ترین کتاب‌های کودک و نوجوان است. هدف این فروشگاه، افزون بر کارشناسی و گزینش آثار و کتاب‌های باکیفیت برای کودکان و نوجوانان، در دسترس گذاشتن آن‌ها به دو روش خرید حضوری و خرید آنلاین، برای این گروه سنی و مربیان، آموزگاران، پدران و مادران، مروجان کتاب و سایر مخاطبان علاقه‌مند است. همچنین این فروشگاه در کنار آثار مربوط به کودکان و نوجوانان، مجموعه‌ای کارشناسی‌شده از کتاب‌های بزرگ‌سالان مربوط به حوزه‌ی ادبیات کودکان و آموزش خلاق از راه ادبیات کودکان را گردآوری کرده است که به بالا بردن سطح فرهنگ و مطالعات کودکی کمک کند. راه‌اندازی و تجهیز کتابخانه‌های آموزشگاهی،‌ روستایی و شهری از دیگر اقدامات فروشگاه کتاب هدهد است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: