کد خبر: 35202
تاریخ انتشار: دوشنبه, 04 تیر 1397 - 18:19

داخلی

»

اخبار کتاب

گزارش آمار و اطلاعات «عیدانه کتاب 97» منتشر شد

منبع : لیزنا
گزارش تفصیلی آمار و اطلاعات حاصل از آخرین طرح یارانه ای حمایت از کتابفروشی ها «عیدانه کتاب 97» در وب سایت موسسه خانه کتاب منتشر شد.
گزارش آمار و اطلاعات «عیدانه کتاب 97» منتشر شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه خانه کتاب، گزارش تفصیلی آمار و اطلاعات حاصل از آخرین طرح یارانه‌ای حمایت از کتابفروشی ها «عیدانه کتاب 97» در وب سایت موسسه خانه کتاب منتشر شده است.

نیکنام حسینی پور، مدیرعامل موسسه خانه کتاب در این باره گفت: با استناد به سیاست های کلی نظام اداری کشور، قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات و رویکرد دولت دوازدهم مبنی بر شفاف سازی اطلاعات و همچنین دستورالعمل شفاف سازی مصوب جلسه مورخ 21/3/1397 شورای معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ موسسه خانه کتاب گزارش تفصیلی آمار و اطلاعات حاصل از آخرین طرح یارانه ای حمایت از کتابفروشی ها «عیدانه کتاب 97» را در وب سایت این موسسه منتشر کرده است.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که این فعالیت گامی رو به جلو در جهت بهبود و ارتقای بهره وری نظام های حمایتی و نظارتی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: