کد خبر: 35240
تاریخ انتشار: سه شنبه, 05 تیر 1397 - 11:18

داخلی

»

اخبار کتاب

پایان 5 روز فعالیت ایران در نمایشگاه کتاب سئول

منبع : لیزنا
نمایشگاه کتاب سئول عصر یکشنبه، 3 تیر به کار خود پایان داد.
پایان 5 روز فعالیت ایران در نمایشگاه کتاب سئول

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، فعالیت‌های غرفه ایران پس از 5 روز در نمایشگاه کتاب سئول خاتمه یافت. این نمایشگاه از۳۰ خرداد تا ۳ تیرماه در محل نمایشگاهی «کوئکس» برپا شد. جمهوری اسلامی ایران بر اساس تفاهم‌نامه مشترک همکاری بین نمایشگاه سئول و نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در این نمایشگاه حضور داشت و کتاب‌هایی در حوزه ایران‌شناسی، ادبیات معاصر، کودک و نوجوان، هنر و دین را در غرفه‌ای به مساحت 18 مترمربع در معرض دید علاقه‌مندان قرار داد. امسال مهمان ویژه نمایشگاه جمهوری چک بود و علاوه بر ایران 31 کشور و 480 شرکت انتشاراتی از کره جنوبی در نمایشگاه حضور داشتند.

امضاء تفاهم‌نامه همکاری مشترک با کره جنوبی و تایوان، رونمایی از 3 عنوان کتاب ایرانی که به زبان کره‌ای چاپ و منتشرشده، معرفی طرح بورسیه برای ناشران نویسندگان و مترجمان فعال در حوزه کتاب‌های فارسی و معرفی طرح «گرنت»، دعوت از ناشران خارجی برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و معرفی ظرفیت‌های چاپ و نشر ایران ازجمله برنامه‌هایی بود که در محل غرفه ایران اجرا شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: