کد خبر: 35366
تاریخ انتشار: دوشنبه, 11 تیر 1397 - 12:36

داخلی

»

اخبار کتاب

برگزاری شب صلح و شاهنامه در تالار فردوسی تهران

منبع : لیزنا
مجله بخارا شب صلح و شاهنامه را 12 تیر ماه در تالار فردوسی تهران برگزار می کند.
برگزاری شب صلح و شاهنامه در تالار فردوسی تهران

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام مجله بخارا، این مجله که پیش از این شب‌های متعددی را به زمینه های گوناگون شاهنامه اختصاص داده است اینک یکی از شب های خود را به بررسی رابطه صلح و شاهنامه اختصاص داده و با همکاری انجمن ملی مطالعات صلح ایران این نشست را در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می کند.

شاهکار حماسه ملی ایرانیان سرشار از نشانه های صلح دوستانه است. واکاوی آن نشانه ها و تطبیقشان با نظریات دانشورانه صلح هم راهگشای تبیین صلح دوستی بر مبنای اندیشه ایرانی است و هم گامی بلند در شاهنامه شناسی روشمند و دقیق.

بر این اساس شب صلح و شاهنامه سه شنبه، 12 تیر ماه از ساعت ۱۷ در تالار فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی با سخنرانی ابوالفضل خطیبی، سجاد آیدنلو، علی دهباشی و جواد رنجبر درخشی لر و شاهنامه خوانی سامره مفتون و نمایش فیلم مستند برگزار می شود.

محل برگزاری این مراسم  تالار فردوسی به نشانی تهران، خیابان استاد نجات الهی، نبش خیابان ورشو، خانه اندیشمندان علوم انسانی است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: