برگزاری دومین کنگره دانش‌آموزی 

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران، محمد روشنی ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: این کنگره با حضور مسئولین و با هدف تعیین خط مشی‌ها و سیاست‌های کلان و راهبردی سازمان در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، علمی و اقتصادی برگزار خواهد شد.

وی افزود: بهره‌گیری صحیح از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های ملی اعم از فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و اقتصادی جامعه و زمینه‌سازی برای بسط مشارکت فعال اعضاء، مدرسین و مسئولین در تصمیم‌سازی‌ها و برنامه‌ریزی سازمان از دیگر اهداف برگزاری دومین کنگره دانش‌آموزی سازمان می‌باشد.

روشنی در ادامه اذعان داشت:‌ از جمله برنامه‌های این کنگره شامل، کارگروه‌های تخصصی، برپایی جلسات هم‌اندیشی، برنامه‌های فرهنگی ـ ورزشی، برگزاری کارگاه‌های مهارت‌های اجتماعی،‌ بیان دیدگاه‌های نمایندگان اعضاء، مربیان و مدرسین مجامع و غیره می‌باشد.

گفتنی است؛ اعضای کنگره دانش‌آموزی متشکل از دبیران مجامع شش‌گانه استان‌ها (اعضا، مربیان و مدرسین خواهر و برادر) به تعداد 64 نفر دانش‌آموز،64 نفر مربی و 64 نفر مدرس پیشتاز و همچنین 32 نفر از مدیران استان‌های سازمان دانش‌آموزی سراسر کشور است.