کد خبر: 35577
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 21 تیر 1397 - 10:43

داخلی

»

اخبار کتاب

آزمون زبان فارسی در پاكستان برگزار شد

منبع : لیزنا
آزمون میان‌دوره فارسی‌آموزان شركت‌كننده در كلاس‌های دوره مقدماتی آموزش زبان فارسی رایزنی فرهنگی ایران در پاكستان، در محل مركز تحقیقات فارسی ایران و پاكستان واقع در اسلام‌آباد (پایتخت) برگزار شد.
آزمون زبان فارسی در پاكستان برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این آزمون به همت رایزنی فرهنگی ایران در پاكستان و با همكاری مركز تحقیقات فارسی ایران و پاكستان، در محل تالار مطالعه مركز تحقیقات فارسی ایران و پاكستان برگزار شد.

دوره مقدماتی بهاره (سطح اول) آموزش زبان و ادبیات فارسی با حضور 10 فارسی‌آموز، به همت رایزنی فرهنگی كشورمان و مركز تحقیقات فارسی ایران و پاكستان و با همكاری بنیاد سعدی از تاریخ پنجم اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا پایان تیرماه ادامه خواهد داشت. این دوره با برگزاری آزمون نهایی در اوایل مردادماه، به پایان خواهد رسید.

منابع آموزشی زبان‌آموزان این دوره كه 3 روز در هفته برگزار می‌شود، شامل كتاب آموزشی «زبان فارسی» (جلد اول) تألیف احمد صفارمقدم است كه با همكاری رایزنی فرهنگی ایران در پاكستان و بنیاد سعدی در اسلام‌آباد چاپ و منتشر شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: