کد خبر: 35611
تاریخ انتشار: شنبه, 23 تیر 1397 - 17:10

داخلی

»

اخبار کتاب

آغاز دوره جدید آموزش زبان فارسی در دانشگاه بولیواری در ونزوئلا

منبع : لیزنا
 دوره جدید آموزش زبان فارسی  ـ ویژه مبتدیان ـ در محل دانشگاه بولیواری ونزوئلا آغاز شد.
آغاز دوره جدید آموزش زبان فارسی در دانشگاه بولیواری در ونزوئلا

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این دوره با همکاری رایزنی فرهنگی كشورمان در ونزوئلا و بنیاد سعدی در دانشگاه بولیواری آغاز شده و به مدت 5 ماه متوالی ادامه خواهد یافت.

این دوره با 12 دانشجو در سطح مقدماتی 1 شروع به کار کرده و مدرس زبان فارسی این دوره خانم  ابراهیمی، از ایرانیان مقیم ونزوئلاست که معلم رسمی مدارس ونزوئلا محسوب می‌شود. کتاب‌های «گام اول» تألیف صحرایی و «آموزش زبان فارسی» نگارش صفارمقدم و برخی آثار دیگر از منابع درسی این دوره آموزشی است.

آیین گشایش این دوره با حضور حسین میرزایی، رایزن فرهنگی ایران و روسا ویرگز، رییس دانشکده زبان‌های خارجی این دانشگاه برگزار شد. همچنین به منظور آشنایی بیشتر فراگیران زبان فارسی با فرهنگ و تمدن ایران‌زمین، بخشی از این جلسه به نمایش فیلم مستند «ایران بر فراز باد بهاری» اختصاص یافت.

آموزش زبان فارسی در دانشگاه بولیواری از سال 1396 شروع شده و هم‌اکنون علاوه بر این دوره تعدادی از دانشجویان در ترم چهارم مشغول فراگیری زبان فارسی هستند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: