کد خبر: 35613
تاریخ انتشار: شنبه, 23 تیر 1397 - 17:39

داخلی

»

اخبار کتاب

شب اُتیسم برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
شب اتیسم با رونمایی از رمان «به من نگاه کن» در تالار فردوسی برگزار می شود.
شب اُتیسم برگزار می‌شود

به مناسبت انتشار رمان «به من نگاه کن» اثر الهام فلاح از سوی انتشارات ققنوس و اینکه نویسنده در این رمان به بیان گوشه ای از مشکلات اتیسم پرداخته است و با شیوه روایی اما متفاوت معضل اتیسم و تاثیرات آن را بر مناسبات خانواده نشان داده است، مجله بخارا و انتشارات ققنوس، انجمن اتیسم ایران و خانه اندیشمندان علوم انسانی شبی را در ساعت پنج بعد از ظهر دوشنبه، 25 تیر ماه در تالار فردوسی برگزار می نماید. در این مراسم سعیده صالح غفاری (مدیر عامل انجمن اتیسم ایران)، سید محمدعلی میری (از کارشناسان انجمن)، الهام فلاح و زهره حسین زادگان سخنرانی خواهند کرد.

دربخشی دیگر قطعاتی با پیانو از تورج سهرابی حق دوست اجرا می شود. سپس رمان «به من نگاه کن» با حضور الهام فلاح رونمایی می شود سرانجام گروه مهر نوا به سرپرستی نازلی بخشایش که در این برنامه نوازنده پیانو نیز است با همکاری نیلوفر ابراهیمی (فلوت) و خوانندگان؛ نیکا افکاری، شمیم مینو و یاسمن شعاریان قطعاتی را اجرا خواهند نمود.

این مراسم در خانه اندیشمندان علوم انسانی به نشانی خیابان نجات اللهی، چهارراه ورشو در ساعت 5 دوشنبه، 25 پنجم تیرماه برگزار می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: