کد خبر: 35812
تاریخ انتشار: شنبه, 30 تیر 1397 - 10:56

داخلی

»

اخبار کتاب

دومین دورهمی سالانه‌ی باشگاه کتاب افق برگزار شد

منبع : لیزنا
  دومین دورهمی سالانه‌ی باشگاه کتاب افق به مناسبت گرامی‌داشتِ روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، با حضور نویسندگان و مترجمان و تصویرگران برگزار شد.
دومین دورهمی سالانه‌ی باشگاه کتاب افق برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی باشگاه کتاب افق، این جشن با شعار «من و کتابم آرزوها را ممکن می‌کنیم» و با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، فرصتی برای کودکان و نوجوانان بود تا با پدیدآورندگان کتاب‌ معاشرت و گفت‌وگو کنند.

شهرام اقبال‌پور، محمود برآبادی، محبوبه نجف‌خانی، مهدی حجوانی، فرح بهبهانی، پرناز نیری، محمدرضا شمس، مهدی رجبی، اسدلله امرایی، مجید راستی، زهرا موسوی، مریم محمدخانی، آتوسا صالحی، مژگان کلهر، فرمهر منجزی، شقایق قندهاری، مریم منتصرالدوله، مرجان مهدی‌پور، سمیه علیپور، سحر خراسانی، سیدعلی خواسته، عاطفه ملکی‌جو، لاله جعفری، ریحانه جعفری، محمدرضا مرزوقی، ثمین نبی‌پور و فرزاد فربد از جمله نویسندگان، مترجمان و تصویرگرانی بودند که در این دورهمی حضور داشتند و به شکل‌گیری تجربه‌ای جدید برای اعضای باشگاه کتاب افق کمک کردند.

در ادامه، گزارشی درباره‌ی فعالیت‌های اعضای باشگاه کتاب افق در سال گذشته ارائه شد. این باشگاه که از تیرماه ۹۶ با ۱۲ عضو شروع به کار کرد، توانست به فعالیت‌های اعضا در شبکه‌های اجتماعی جهت بدهد و محتوای متنی، تصویری، صوتی و ویدیویی با محوریت کتاب تولید کند. این فعالیت‌ها در شبکه‌های اجتماعیِ نشر افق و وب‌سایت باشگاه کتاب افق منتشر شده‌اند. حضور نوجوانان کتاب‌خوان به عنوان راهنمای کتاب در غرفه‌ی نشر افق در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، راه‌اندازی رادیو فندق و برگزاری کارگاه‌های تابستانی در زمینه‌ی نویسندگی، ترجمه، تصویرگری و ترویج کتاب‌خوانی از دیگر فعالیت‌های باشگاه کتاب بود که در این گزارش نام‌برده شد. سپس، اعضای فعال سال نخست فعالیت باشگاه کتاب افق و اعضای جدید معرفی شدند و به فاطمه حیدری، زهرا قاسملو، محمدرضا فرهادی، کیمیا محمدزاده، نرگس داستانگو، فاطمه فیضی، نرگس‌سادات علوی، مریم جوان‌فکر شهری، بیتا محمدهاشم، زهرا نظری، کیمیا حامدی بصیر، فاطمه‌سادات حسینی، فاطمه شریعتی، آرمان حسین‌نژاد، نگار فتحی‌زاده، مهتاب جوادی‌مقدم، صبا سلطانی، هانیه سلطانی، عطیه حدادی، پریشاد پوررجب، نازنین رضایی‌نوری، لادن میرزاخلیلی و فاطمه نظری کارت‌های عضویت طلایی، بنفش و کتاب هدیه شد.

دومین دورهمی باشگاه کتاب افق روز چهار‌شنبه، ۲۷ تیرماه ۱۳۹۷، از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در خانه‌ی فرهنگ و هنر واژه برگزار شد. برنامه‌های آینده‌ی باشگاه کتاب افق از طریق وب‌سایت این باشگاه و شبکه‌های اجتماعی نشر افق اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کودکان، نوجوانان و جوانان کتاب‌خوان می‌توانند برای عضویت در باشگاه کتاب افق با ارسال نام و نام‌خانوادگی، شماره تلفن همراه، تاریخ تولد و نشانی کامل پستی به این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید اقدام کنند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: