کد خبر: 35847
تاریخ انتشار: یکشنبه, 31 تیر 1397 - 11:21

داخلی

»

اخبار کتاب

کارگاه آموزشی معلمین مدارس مزارشریف پایان یافت

منبع : لیزنا
کارگاه آموزشی معلمین مدارس مزارشریف از سوی اتحادیه مدارس خصوصی مزارشریف و با همکاری نمایندگی فرهنگی ایران در افغانستان پایان یافت.
کارگاه آموزشی معلمین مدارس مزارشریف پایان یافت

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مراسم اختتامیه کارگاه آموزشی «تدریس روش‌های نوین ریاضی» طی روز چهارشنبه، 27 تیرماه از سوی اتحادیه مدارس خصوصی مزارشریف و با همکاری نمایندگی فرهنگی ایران در دبیرستان خصوصی حضرت سید الشهداء (ع) برگزار شد.

این مراسم با تلاوت کلام الله مجید توسط حسین فروغی، از قاریان قرآن کریم آغاز شد و سپس حجت‌الاسلام احمدی، مؤسس دبیرستان سید الشهداء (ع) ضمن تشکر از نمایندگی فرهنگی ایران برای همکاری در برگزاری این دوره آموزشی، گزارشی از برگزاری این دوره ارایه داد.

وی با تأکید بر استمرار برگزاری چنین دوره‌هایی با موضوعات مورد نیاز معلمین مدارس مزارشریف، اظهار کرد: این دوره آموزشی به مدت سه روز از تاریخ 25 تا 27 تیرماه برای 120 نفر از معلمین مشتاق مدارس خصوصی مزارشریف برگزار شد.

هادی موافق سدهی، وابسته فرهنگی کشورمان در سخنانی با اشاره به حوزه تمدنی مشترک و تأثیر اسلام بر این تمدن کهن گفت: ورود اسلام به تمدن فارسی زبانان باعث غنای هر چه بیشتر این تمدن بزرگ شد.

وی همچنین، خواستار تلاش بیشتر معلمین در بروز کردن روش‌های تدریس کتب آموزشی و توجه به زبان مادری شد و آمادگی نمایندگی فرهنگی کشورمان را برای فراهم کردن بسترهای مناسب در جهت انتقال تجربیات آموزشی از سوی مراکز همسو در ایران اعلام کرد.

در پایان این مراسم علاوه بر اعطای گواهی پایان دوره آموزشی به معلمین شرکت‌کننده، به قید قرعه به پنج تن از معلمین جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: