کد خبر: 35963
تاریخ انتشار: شنبه, 06 مرداد 1397 - 11:35

داخلی

»

اخبار کتاب

 برگزاری بزرگداشت مرتضی آخوندی، مدیر انتشارات دارالکتب الاسلامیه

منبع : لیزنا
  موسسه خانه کتاب طی مراسمی از هفتاد سال مجاهدت و خدمات فرهنگی مرتضی آخوندی و زنده یاد شیخ محمد آخوندی تقدیر می‌کند.
 برگزاری بزرگداشت مرتضی آخوندی، مدیر انتشارات دارالکتب الاسلامیه

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه خانه کتاب، در راستای برنامه های خانه کتاب به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، آئین بزرگداشت مرتضی آخوندی، مدیر انتشارات دارالکتب الاسلامیه به پاس هفتاد سال مجاهدت فرهنگی ایشان و پدرشان زنده یاد شیخ محمد آخوندی یک شنبه، 7 مردادماه در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری برگزار خواهد شد.

برگزاری این آئین به همت خانه کتاب و با همکاری مجمع ناشران انقلاب اسلامی، سازمان زیباسازی شهرداری تهران و اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران برپا می شود.

در این مراسم، احمد مسجدجامعی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، محمدحسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حسین استاد ولی، مؤلف و محقق و مصطفی زمانی، مدیر انتشارات پیام آزادی درباره فعالیت های فرهنگی مدیر انتشارات دارالکتب الاسلامیه سخنرانی می کنند.

مرتضی آخوندی فرزند شیخ محمد آخوندی در سیزدهم دی سال ۱۳۲۱ در تهران متولد شد و از سال ۱۳۳۹ پس از اخذ دیپلم در رشته ریاضی بنا به درخواست پدر از رفتن به دانشگاه صرف نظر و در کنار پدر به کار نشر مشغول شد و تا امروز بیش از ۵۰ سال است که کار نشر را آغاز و اداره دارالکتب الاسلامیه را به عهده دارد. کتاب های اصول کافی و المیزان و بحارالانوار از آثار منتشر شده در انتشارات دارالکتب الاسلامیه است.

لازم به ذکر است که موسسه خانه کتاب به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، برنامه های  دیگری از قبیل بازدید از اهالی قلم، ناشران و برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب های انقلاب اسلامی را در دستور کار خود دارد.

علاقمندان برای حضور در آئین بزرگداشت مرتضی آخوندی می توانند یکشنبه، ۷ مردادماه ساعت ۱۷ تا۱۹ به پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری به نشانی، تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفر جنوبی مراجعه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: