کد خبر: 36040
تاریخ انتشار: دوشنبه, 08 مرداد 1397 - 15:23

داخلی

»

اخبار کتاب

آخوندی: شایسته این تقدیر نیستم

منبع : لیزنا
مراسم بزرگداشت مرتضی آخوندی با حضور جمع کثیری از مسئولان و فعالان حوزه فرهنگ و نشر روز یکشنبه، 7 مرداد برگزار شد. وی در حاشیه مراسم گفت، شایسته این تقدیر نیستم و دوستان و همکاران به بنده لطف دارند.
آخوندی: شایسته این تقدیر نیستم

به گزارش لیزنا، در حاشیه مراسم، آخوندی با اشاره به این که مراسم بسیار جالبی بود، گفت: شایسته این تقدیر نیستم ولیکن لطف همه دوستان و همکاران، بزرگان صنف، مسئولان وزارت ارشاد و مجمع ناشران انقلاب اسلامی بود که بنده را شرمنده کردند.

مدیر انتشارات دارالکتب اسلامیه در مورد برنامه های آتی این انتشارات گفت: با اینکه مشکلات زیاد و مصرف کتاب کم شده، همچنان مشغول هستم و امیدوارم تا وقتی که نفس دارم بازنشسته نشوم و همیشه این کار را ادامه دهم. بخشی از کتاب هایی که پیش تر آنها را به زبان عربی چاپ کرده ایم- دوره کامل بحارالانوار- به زبان فارسی منتشر کردیم و قصد داریم مابقی آنها را نیز به زبان فارسی چاپ کنیم. البته ان‌شاءالله باید توفیقش نیز از جانب خدا برسد. یک سری کتاب هایی که قبلا با حروف‌چینی های سربی بود، الان مورد پسند افراد نیست بنابراین آنها را به سبک جدید تبدیل می کنیم و امیدواریم تا وقتی می توانیم این کار را ادامه دهیم و کتاب ها به شکلی باشد که مردم بتوانند بهتر استفاده ببرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: