کد خبر: 36164
تاریخ انتشار: یکشنبه, 14 مرداد 1397 - 18:30

داخلی

»

اخبار کتاب

«دلقک و نارنج تلخ» تجدید چاپ شد

منبع : لیزنا
انتشارات قدیانی کتاب «دلقک و نارنج تلخ» نوشته سیده عذرا موسوی را در نوبت چاپ دوم منتشر کرد.
«دلقک و نارنج تلخ» تجدید چاپ شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مؤسسه انتشارات قدیانی، کتاب «دلقک و نارنج تلخ» اثر سیده عذرا موسوی در نوبت چاپ دوم  وارد بازار کتاب شد.

کودکان و نوجوانان به‌خاطر ویژگی‌های روحی و تمایلات خاصشان، به‌مراتب بیش از بزرگ‌ترها به قصه و رمان علاقه‌مندند و به همان نسبت هم بیشتر و سریع‌تر صحنه‌سازی‌ها و رفتارهای آن را می‌پذیرند و تحت‌تأثیر آن واقع می‌شوند تا جایی که راه و رسم شخصیت و قهرمان داستان را الگوی خود قرار می‌دهند.

دلقک و نارنج تلخ نوشته سیده عذرا موسوی، رمانی است در 12 فصل و 166 صفحه، وقایع این رمان، فعالیت‌های دو پسر نوجوان به‌نام های مجتبی و همایون است که در سال 1356 علیه برگزاری یازدهمین جشن هنر شیراز دست به اقدامات انقلابی می‌زنند. این رمان شرح کاملی از وضعیت سیاسی و اجتماعی آن دوره است. به‌گونه‌ای نوشته شده که خواننده می‌تواند خود را در کنار شخصیت اصلی داستان حس کند و گویی حادثه‌ها برای خود او رخ می‌دهد و همچنین می‌تواند این اتفاقات را به‌عنوان تجربه‌ای در زندگی خود به‌حساب آورد.

سیده عذرا موسوی سابقه فعالیت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را داشته و از جمله تألیف‌های ایشان می‌توان به «مجموعه داستان پلاک بی‌سر»، «فرشته‌ بی‌ادب»، «گربه‌ معبد کنکور» و غیره اشاره کرد. وی همچنین دارای رتبه دوم چهارمین جشنواره داستان انقلاب، رتبه چهارم همایش دوسالانه حکمت مطهر، برگزیده هفتمین جشنواره سراسری سوختگان وصل می‌باشد.

مؤسسه انتشارت قدیانی رمان «دلقک و نارنج تلخ» اثر سیده عذرا موسوی را در نوبت چاپ دوم، تیراژ یک هزار و 100 نسخه، با قیمت 12 هزار تومان روانه بازار کرد.

برای تهیه این کتاب علاوه‌بر مراجعه به کتاب‌فروشی‌های معتبر سرار کشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الکترونیکی نشر قدیانی نیز مراجعه کنید. علاوه‌بر این با مطالعه اخبار درج شده در سایت این مؤسسه ی فرهنگی از تازه‌های نشر آن نیز باخبر خواهید شد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: