کد خبر: 36169
تاریخ انتشار: دوشنبه, 15 مرداد 1397 - 09:29

داخلی

»

اخبار کتاب

انتشار هفتادوسومین شماره فصلنامه «پیغام آشنا» در پاكستان

منبع : لیزنا
هفتادوسومین شماره فصلنامه «پیغام آشنا» (فصلنامه علمی ـ پژوهشی رایزنی فرهنگی ایران در پاكستان) ویژه‌نامه امام خمینی (ره) و علامه اقبال لاهوری، در اسلام‌آباد منتشر شد.
انتشار هفتادوسومین شماره فصلنامه «پیغام آشنا» در پاكستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، هفتادوسومین شماره فصلنامه علمی ـ پژوهشی «پیغام آشنا» به زبان اردو در شمارگان یک هزار نسخه، به همت رایزنی فرهنگی ایران در پاكستان چاپ شد و در حوزه کشورهای غرب آسیا شامل: پاکستان، افغانستان، هندوستان و ایران، توزیع می‌شود.

«اقبال و دموكراسی معاصر»، «امام خمینی (ره) شاعر عشق و عرفان»، «جایگاه انسان از دیدگاه اقبال»، «معنویت، پست مدرنسسم و اقبال»، «مدح اقبال در شعرای پارسی‌گوی پنجاب جنوبی»، «مقالات اقبال، نقد و بررسی»، «پرتو قرآنی در شعر امام و اقبال»، «زن از دیدگاه اقبال»، «جایگاه زن در اشعار اقبال»، «عهد حاضر و فكر اقبال»، «طاهر تونسوی به عنوان اقبال‌شناس»، «رشید احمد صدیقی و اقبال‌شناسی»، «دكتر  عبدالمجید یزدانی مترجم فارسی اقبال»، «تقابل فكری اقبال و ملك الشعرا بهار»، «امام خمینی (ره) و اقبال دو رمز آشنای سرعشق» و «نقد و برسی شعر بلند اقبال، طلوع اسلام»، عناوین مقالات این شماره هستند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: