کد خبر: 36221
تاریخ انتشار: سه شنبه, 16 مرداد 1397 - 11:02

داخلی

»

اخبار کتاب

مسابقه «ملی كارتون و كاریكاتور» برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
موسسه خانه کتاب به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه کارتون و کاریکاتور با موضوع کتاب را همزمان با هفته کتاب برگزار می‌کند.
مسابقه «ملی كارتون و كاریكاتور» برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، موسسه خانه كتاب از همه هنرمندان كاریكاتوریست و كارتونیست دعوت می‌كند به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در مسابقه طراحی كارتون با موضوع كتاب شركت كنند.

علاقه‌مندان می‌توانند حداكثر سه اثر با موضوع كتاب را به همراه بیوگرافی (حداكثر ۲۰۰ كلمه) شماره تلفن، نشانی كامل و در اندازه آ.س (۷/۲۹ در ۴۲ سانتی متر) و فرمت jpeg/۳۰۰dpi  تا ۲۵ شهریور ماه ۱۳۹۷ به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، كوچه خواجه نصیر، شماره ۲، طبقه دوم ارسال كنند.

آثار ناقص از دور مسابقه حذف خواهند شد علاوه براین آثار پیش از این نباید در نشریه دیگری منتشر شده و یا جایزه گرفته باشد.

به نفر اول، ۴۰ میلیون ریال، نفر دوم ۲۰ میلیون ریال و نفر سوم ۱۰ میلیون ریال جایزه اهدا می‌شود.

هادی حیدری، دبیر این دوره از «مسابقه ملی كارتون و كاریكاتور كتاب» را بر عهده دارد  و كامبیز درم بخش، حسن كریم زاده و محمدرضا دوست محمدی داوران «مسابقه ملی كارتون و كاریكاتور كتاب» هستند.

حق استفاده از آثار برای موسسه خانه كتاب محفوظ است و آثار راه یافته به بخش نمایشگاه، در قالب كتاب نفیس منتشر و به هنرمندانی كه آثارشان در كتاب درج شده باشد تقدیم می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: