کد خبر: 36405
تاریخ انتشار: سه شنبه, 23 مرداد 1397 - 10:47

داخلی

»

اخبار کتاب

دیدار و گفتگو با سید علی احمدی ابهری در خانه وارطان

منبع : لیزنا
یکصد و بیست و دومین نشست از جلسات پنج شنبه صبح های مجله بخارا اختصاص یافته به دیدار و گفتگو با سید علی احمدی ابهری که پنجشنبه، 25 مرداد ۱۳۹۷ در خانه گفتمان شهر (خانه وارطان) برگزار می شود.
دیدار و گفتگو با سید علی احمدی ابهری در خانه وارطان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام مجله بخارا، ابهری استاد روان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و متخصص روان پزشکی و همچنین یک دوره کارشناس علوم زیستی دانشگاه ایالتی فلوریدا بود. او مدیر گروه روان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، ریاست بیمارستان روزبه، عضویت در اکادمی علوم نیویورک و استاد منتخب دانشگاه علوم پزشکی را در کارنامه علمی خود دارد.

ابهری بخاطر مطالعات و سخنرانی های علمی پژوهشگر منتخب سازمان ملل شناخته شد. از آثار ایشان به چهل ودو مقاله فارسی و روان شناسی سلامت (ترجمه)، رهنمودهای سلامت زیستن (ترجمه)، راهنمای بالینی اختلال استرس پس از حادثه و غیره را می‌توان ذکر کرد.

در نشست پنجشنبه صبح بخارا ابهری به سوالات دانشجویان و علاقمندان مباحث روانشناسی پاسخ می دهد.

علاقه‌مندان می توانند 9 صبح روز پنجشنبه به آدرس میدان فلسطین، ضلع جنوبی خیابان طالقانی، خانه گفتمان شهر (خانه وارطان) پلاک ۴۱۵ ساعت مراجعه نمایند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: