کد خبر: 36427
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 24 مرداد 1397 - 10:42

داخلی

»

اخبار کتاب

كتاب «ایران ناشناخته» در تركیه منتشر شد

منبع : لیزنا
كتاب «ایران ناشناخته» حاوی مشاهدات و تجربیات اوزکان کارکوش، نویسنده تركیه‌ای از چندین بار سفر به ایران، چاپ و منتشر شده است.
كتاب «ایران ناشناخته» در تركیه منتشر شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، اوزکان کارکوش، از مدیران شهرداری سنجاق‌تپه تركیه که چندین بار به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است، حاصل مشاهدات و تجربیات سفرهای متعدد خود را در قالب کتاب «ایران ناشناخنه» به رشته تحریر درآورده است.

این كتاب در تیراژ 10هزار نسخه چاپ و منتشر شده و در اختیار علاقمندان به فرهنگ و تمدن ایران قرار گرفته است.

در این کتاب اطلاعاتی درباره شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، یزد، کاشان، قم، قزوین، اردبیل و تبریز به مخاطبان ارایه داده می‌شود.

این خبر می‌افزاید، نویسنده این کتاب با حضور در وابستگی فرهنگی كشورمان در استانبول تركیه، ضمن دیدار با عبدالرضا راشد، وابسته فرهنگی كشورمان چندین نسخه از این كتاب را به نمایندگی فرهنگی ایران اهدا كرد.

وابسته فرهنگی كشورمان در این دیدار از تلاش نویسنده ترك در معرفی جمهوری اسلامی ایران تقدیر و بر ضرورت آگاهی مردم دو کشور ایران و ترکیه از ظرفیت‌های همدیگر تأكید كرد.

گفتنی است؛ اوزکان کارکوش، نویسنده کتاب «ایران ناشناخته» قرار است به زودی سفری مجدد به ایران داشته باشد و یافته‌های جدید خود از حضور در شهرهای دیگر كشورمان از جمله مشهد مقدس را در قالب کتاب تازه‌ای منتشر كند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: