کد خبر: 36428
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 24 مرداد 1397 - 11:29

داخلی

»

اخبار کتاب

مدیر اجرایی و مسئولان کمیته‌های مختلف جشنواره قصه‌گویی معرفی شدند

منبع : لیزنا
بر اساس احکام جداگانه‌ای از سوی محمدرضا زمردیان، رئیس جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی مسئولان کمیته‌های مختلف این جشنواره معرفی شدند.
مدیر اجرایی و مسئولان کمیته‌های مختلف جشنواره قصه‌گویی معرفی شدند

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری، پایه این احکام، صدیقه حسن‌زاده، مدیر‌کل آفرینش‌های فرهنگی کانون به عنوان مسئول کمیته استان‌ها و جشنواره‌های منطقه‌ای و همچنین مجید توکلی، کارگردان سینما و از فعالان اجرایی جشنواره‌های فرهنگی و هنری به عنوان مدیر اجرایی و مسئول برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قصه‌گویی معرفی شدند.

همچنین الهام دارابی برگزیده چند دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به عنوان مسئول دبیرخانه این جشنواره و حامد رهنما مدیر‌کل روابط‌عمومی و بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز به عنوان مسئول کمیته بین‌الملل منصوب شدند.

بر اساس احکام دیگر محمدرضا زمردیان، مرتضی نائمه به عنوان مسئول کمیته بازاریابی و جلب حمایت‌های مالی و سید محمد‌حسین هاشمی، از فعالان رسانه‌ای کشور به عنوان مسئول کمیته روابط‌عمومی جشنواره بیست و یکم قصه‌گویی منصوب شدند.

پیش از این هم رئیس بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سروش صحت را به عنوان دبیر هنری این جشنواره معرفی کرده بود.

این دوره از جشنواره امسال همزمان با شب یلدا برگزار می شود و علاقمندان به شرکت در آن می‌توانند به سایت جشنواره مراجعه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: