کد خبر: 36477
تاریخ انتشار: یکشنبه, 28 مرداد 1397 - 09:38

داخلی

»

اخبار کتاب

مصاحبه رایزن فرهنگی ایران با روزنامه «تشرین» سوریه

منبع : لیزنا
ابوالفضل صالحی‌نیا در مصاحبه با خبرنگار روزنامه «تشرین» سوریه به تشریح فعالیت‌های رایزنی فرهنگی کشورمان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب دمشق پرداخت.
مصاحبه رایزن فرهنگی ایران با روزنامه «تشرین» سوریه

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به مناسبت برپایی غرفه رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب دمشق، خبرنگار روزنامه تشرین یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار صبح سوریه (20 مرداد) با ابوالفضل صالحی‌نیا، رایزن فرهنگی کشورمان در سوریه پیرامون این نمایشگاه کتاب مصاحبه کرد.

صالحی‌نیا در ابتدای این مصاحبه پیرامون وضعیت نمایشگاه امسال گفت: نمایشگاه کتاب مهمترین رویداد فرهنگی در هر کشوری است و خوشحالیم که نمایشگاه کتاب که نمایانگر وضعیت فرهنگی کشور است، در کتابخانه ملی اسد مجدداً برپا شده است.

وی افزود: برگزاری این نمایشگاه نشان دهنده بهتر شدن وضعیت امنیتی در سوریه است و بیانگر این واقعیت است که مقاومت فرهنگی در کنار انواع دیگر مقاومت بر اندیشه تاریک تکفیری که فرهنگ و تمدن را در سوریه هدف قرار داده بود، پیروز شده است.

رایزن فرهنگی ایران افزود: امسال در مقایسه با سال قبل، شاهد افزایش تعداد بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب هستیم و نشان می‌دهد که مردم سوریه بیشتر از گذشته احساس امنیت می‌کنند.

صالحی‌نیا اظهار کرد: گزیده کتاب‌های انتشارتی ایران مانند انتشارات بین‌المللی الهدی، مجمع ناشران دفاع مقدس که به چاپ کتاب‌هایی پیرامون خاطرات رزمندگان در جبهه‌ها اهتمام دارد و غیره، توسط رایزنی فرهنگی ایران عرضه می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: