کد خبر: 36490
تاریخ انتشار: یکشنبه, 28 مرداد 1397 - 11:37

داخلی

»

اخبار کتاب

رونمایی از دو کتاب«ایستاده چون سرو» و «تلخ و شیرین»

منبع : لیزنا
در ششمین جشنواره ایثار و مقاومت از کتاب‌های «ایستاده چون سرو» و «تلخِ شیرین» رونمایی شد.
رونمایی از دو کتاب«ایستاده چون سرو» و «تلخ و شیرین»

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام خانه فرهنگ ایثار و شهادت، در ششمین جشنواره ایثار و مقاومت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که با تقدیر از جمع ایثارگران این وزارتخانه و باحضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امیر سیاری و جمعی از معاونان و مدیران این وزارتخانه برگزار شد؛  از کتاب‌های «ایستاده چون سرو» و «تلخِ شیرین» رونمایی شد. این دو کتاب توسط جمعی از نویسنگان به همت خانه فرهنگ ایثار و مقاومت و به سفارش دفتر امور ایثارگران تهیه و تدوین شده است.

 نفرات ایثارگری که خاطرات آنها در کتاب «ایستاه چون سرو» منتشر شده است عبارتند از: علی اضغر توکلی بخشایش، حسین خسروانی، ابوالقاسم پیربداغی، حسین نخل کش، حمیدرضا دولت شاهی، علی اصغرسعادتی، علی جهانشاهی فر،علی فلاح سراجاری، علی رضا شیروی، علی رضا کمالی شکیب، قار آشنا، کام بخش رجب دوست سلیمی، مجید دادگر، ناصر خداپرست، محمدرضا گیلوری سرشاری، بهزاد همایونی.

نفراتی که خاطرات آنها در کتاب تلخ شیرین منتشر شده است نیز می توان به عبدالحسین پیشان، سعیدقطبی زاده، کمال پورمحمدی، هوشمند رضوانی، یزدان دوستی، علی احمدسلطانی،حسن محرابی،ارسلان حاج حیدری، غلامحسین گلی،علی جعفری،ذبیح االله مختاری، محمدرضا رجب زادگان، سید مصطفی زراوندیان، نورعلی خواجه وند، مرتضی نعمتی خانقاه، علی رضا محمدی لاری، مجید میرباقری اشاره کرد.

این دو مجموعه که با نام شکوه ایثار به چاپ رسیده است به قلم و نوسیندگی فاطمه بدیعی فر، حبیب مقیمی، علیرضا نعمت الهی، پژمان سهرابی و حیدر رحیمی به انتشار رسیده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: