کد خبر: 36601
تاریخ انتشار: شنبه, 03 شهریور 1397 - 14:45

داخلی

»

اخبار کتاب

برگزاری «روز ایران» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن

منبع : لیزنا
همزمان با برگزاری بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب پكن، «روز ایران» با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
برگزاری «روز ایران» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با همکاری مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پکن، «روز ایران» طی روز جمعه، 2 شهریورماه با حضور ناشران بزرگ و مهم چین در سالن همایش‌های E1 نمایشگاه کتاب پکن برگزار شد.

عادل خانی، سرپرست رایزنی فرهنگی ایران در پکن به معرفی ویژگی‌های برجسته فرهنگ ایرانی و اسلامی پرداخت.

در ادامه، خانم شیوا وکیل نسلیان، مسئول غرفه ایران با اشاره به حضور مؤثر سال گذشته ایران در نمایشگاه کتاب پکن به عنوان میهمان ویژه؛ آن را یکی از مهمترین عوامل توسعه روابط فرهنگی ایران و چین دانست.

وی با معرفی نمایشگاه کتاب تهران و با بیان اینکه چین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران در سال 2019  است از ناشران و فعالان حوزه کتاب دعوت کرد تا در سی‌ودومین دوره این نمایشگاه شرکت کنند.

شیوا وکیل نسلیان از ژو هونگ پو، رییس سازمان انتشارات شانگ وو به منظور انتشار بیش از 30 عنوان کتاب فارسی به زبان چینی با اهدای هدیه‌ای تقدیر به عمل آورد.

این مراسم با اجرای گروه موسیقی «کالیوه» و پخش کلیپ «معرفی ایران» با زیرنویس چینی به پایان رسید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: