کد خبر: 36638
تاریخ انتشار: دوشنبه, 05 شهریور 1397 - 09:31

داخلی

»

اخبار کتاب

برگزاری شب استان یزد در سلسله شب‌های وحدت ملی

منبع : لیزنا
به دنبال برگزاری «شب‌‌های وحدت ملّی» برای استان‌های کردستان، سیستان و بلوچستان، تهران، چهارمحال و بختیاری و کرمان، روز سه‌شنبه، 6 شهریور ماه ۱۳۹۷ از سوی بنیاد موقوفات محمود افشار «شب استان یزد» برگزار می‌شود.
برگزاری شب استان یزد در سلسله شب‌های وحدت ملی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام مجله بخارا، در این مراسم سیّد مصطفی محقق‌داماد، اصغر دادبه، داریوش مهرشاهی، حسین مسرت، علی‌اکبر جعفری و پیام شمس‌الدینی درباره وجوه فرهنگی، هنری، تاریخی و اجتماعی یزد سخنرانی خواهند کرد. همچنین نمایشگاه عکس (۴۵ عکس) از معماری و بناهای تاریخی یزد بر پا می‌شود. فیلم مستندی نیز به نمایش در می‌آید و در پایان این نشست، گروه موسیقی یزد قطعاتی را خواهند نواخت.

این مراسم ساعت ۵ بعد از ظهر سه‌شنبه، 6 شهریور ماه ۱۳۹۷ در کانون زبان پارسی به نشانی تهران، خیابان ولی‌عصر، سه‌راه زعفرانیه، خیابان شهید عارف‌نسب، شماره ۱۲ برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: