کد خبر: 36724
تاریخ انتشار: شنبه, 10 شهریور 1397 - 11:50

داخلی

»

اخبار کتاب

انتشار فراخوان چهارمین دوسالانه کارتون کتاب

منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
چهارمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به دبیری سید مسعود شجاعی طباطبایی برگزار می‌شود.
انتشار فراخوان چهارمین دوسالانه کارتون کتاب

به گزارش لیزنا، بنابر اعلام دبیرخانه دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب، همزمان با چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با بهره‌گیری از تجربیات سه دوره برگزاری این جشنواره، چهارمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به دبیری سید مسعود شجاعی طباطبایی، برگزار می‌شود.

در چهارمین دوره از دوسالانه کارتون کتاب موضوعاتی چون «کتاب و شهر»، «کتاب و زندگی»، «کتاب و خانواده»، «کتاب و کودک»، «کتاب و کتابخانه»، «کتاب و کتابدار»، «کتاب و رسانه»، ‌«کتاب و آینده» مورد توجه قرار گرفته است که بر این اساس هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر ۵ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کند.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا ۱۰ دی ماه ۱۳۹۷ (31 December 2018) خواهد بود.

علاقه‌مندان به شرکت در چهارمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب می‌توانند آثار خود را از طریق آدرس الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت جشنواره به نشانی www.booktoon.ir مراجعه کنند.

ارسال مشخصات شرکت کننده (نام، نام خانوادگی، آدرس پستی، آدرس ایمیل، تلفن تماس) توسط هنرمندان به صورت فایل word الزامی است. آثار ارسالی باید با رزولوشن ۲۰۰dpi  با طول یا عرض ۲۰۰۰pixel  و با فرمت jpg باشد. همچنین آثار ارسالی نباید قبلاً برنده جایزه شده باشد و نباید در کاتالوگ دوره های قبلی این جشنواره منتشر شده باشد.

گفتنی است نخستین دوره این دوسالانه در سال ۱۳۸۹، ‌ با حضور کارتونیست‌هایی از ۵۳ کشور برگزار شد و دومین دوسالانه کارتون کتاب در سال ۱۳۹۳با ارسال ۱۳۴۸ اثر از ۴۶۸ هنرمند کارتونیست از ۶۴ کشور و سومین دوسالانه در سال ۱۳۹۵ با ارسال بیش از ۲۱۰۰ اثر از ۷۸۳ هنرمند کارتونیست ۷۴ کشور به دبیرخانه جشنواره، برگزار شد.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: