کد خبر: 37296
تاریخ انتشار: شنبه, 07 مهر 1397 - 08:02

داخلی

»

اخبار کتاب

كتابفروشان در جام باشگاه هاي كتابخواني اعلام آمادگي كنند

منبع : روابط عمومی موسسه خانه کتاب
مدیرعامل موسسه خانه کتاب از آغاز ثبت نام کتابفروشان در سومین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی خبر داد.
كتابفروشان در جام باشگاه هاي كتابخواني اعلام آمادگي كنند

 به گزارش لیزنا، نيكنام حسيني پور با اشاره به سومين دوره فعاليت جام باشگاه‌هاي كتاب‌خواني گفت: كتابفروشي هاي عضو طرح هاي عيدانه و تابستانه كتاب براي شركت در طرح جام باشگاه هاي كتابخواني كودك و نوجوان مي توانند تا بيستم مهر ماه با مراجعه به سايت www.jam.ketab.ir براي شركت در طرح اعلام آمادگي كنند.

مدير عامل خانه كتاب اظهار كرد: در اين طرح كتابفروشي هايي كه شرايط لازم را دارا باشند، پس از ثبت نام، مي توانند كتاب هاي خود را كه با شرايط تعيين شده مطابقت داشته باشند به خريداران بفروشند. موسسه خانه كتاب به نمايندگي از طرف معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي؛ مبلغ يارانه خريد كتاب را به كتابفروشي ها پرداخت خواهد كرد.

حسيني پور بيان كرد: اين طرح در بيش از  ۱۷۰۰ شهر و روستا برگزار مي شود و از هر شهر حداقل بايد يك كتابفروشي در سايت خانه كتاب عضو شوند تا بتوانند اعضاي جام باشگاه هاي كتابخواني از يارانه  پنجاه درصدي بهره مند شوند.

وي با بيان اينكه سومين دوره جام باشگاه‌هاي كتاب‌خواني در چهار بخش بهترين باشگاه كتابخواني ، بهترين نامه به نويسنده، بهترين فيلم موبايلي از مجموعه كتاب ها و بهترين كتاب از نگاه كودكان برگزار مي شود، گفت: هر فرد مي‌تواند با تخفيف ۵۰درصدي تا سقف ۶۰هزارتومان كتاب خريداري كند.

مدير عامل خانه كتاب بيان كرد: تخفيف ويژه اعضاي باشگاه هاي كتابخواني و مهد كودك ها صرفا در كتابفروشي هايي كه فهرست آنها در هر شهر اعلام و از طريق خانه كتاب ارائه خواهد شد. همچنين، فروش كتاب در اين طرح مختص فهرست كتاب هاي برگزيده توسط دبيرخانه جام باشگاه هاي كتابخواني كودك و نوجوان است كه اين فهرست ها در چهار دوره پيش از دبستان، سه سال اول دبستان، سه سال دوم دبستان و متوسطه در سايتjam.ketab.ir  بارگذاري شده است.

حسيني پور عنوان كرد: همزمان با هفته كتاب به مناسبت چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي در۴۰ شهر اختتاميه اي با عنوان «جشن كتاب» برگزار مي شود. باشگاه‌هاي كتاب‌خواني برتر كشوري نيز در اختتاميه سومين دوره جام باشگاه‌هاي كتاب‌خواني در بهمن‌ماه با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي معرفي و تقدير خواهند شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: