کد خبر: 37532
تاریخ انتشار: دوشنبه, 23 مهر 1397 - 11:49

داخلی

»

اخبار کتاب

نقد و بررسی رمان «سالتو» در خانه فرهنگ گلها

منبع : روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه شش ، فرهنگ سرای سرو
چهارمین نشست نقد کتاب خانه فرهنگ گلها، با نقد، بررسی و گفتگو کتاب رمان "سالتو" اثر مهدی افروزمنش در خانه فرهنگ گلها برگزار می شود.
نقد و بررسی  رمان «سالتو» در خانه فرهنگ گلها

 به گزارش لیزنا؛ این برنامه روز چهارشنبه 25 مهرماه، از ساعت 16 تا 18 با حضور نویسنده کتاب مهدی افروزمنش، منتقدان و علاقه مندان به حوزه کتاب رمان برگزار می شود.

رمان "سالتو" روایتی از یک قهرمان کشتی در یکی از محلات تهران است که با یک ایده ی محوری اجتماعی و روانشناختی توسط مهدی افروزمنش نوشته شده و در واقع دومین اثر داستانی این نویسنده است.

مهدی افروزمنش که نخستین رمانش یعنی «تاول» جایزه هفت اقلیم را از آن خود کرده بود، در دومین رمانش به زندگی یک جوان قهرمان از اعماق شهر و از حوالی میدان مشهور فلاح تهران پرداخته است. این رمان در سال ۱۳۹۵ توسط نشر چشمه چاپ شد و پس از آن در سال ۹۶ برای دومین‌بار تجدید چاپ شد.

علاقه مندان برای شرکت در برنامه می توانند به خانه فرهنگ گلها واقع در خیابان کارگر شمالی، بالاتر ازخیابان فاطمی، کوچه دیدگاه، پلاک 28 مراجعه نمایند.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: