کد خبر: 37604
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 02 آبان 1397 - 09:15

داخلی

»

اخبار کتاب

به مناسبت هفته کتاب

آیین «کتابگردی» اول آذر ماه برگزار می‌شود

منبع : ستاد خبری بیست و ششمین دوره هفته کتاب
پنجمین دوره آیین «کتابگردی» با هدف توجه به کتابفروشی‌ها همزمان با بیست و ششمین دوره هفته کتاب روز پنجشنبه (‌یکم آذرماه) با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار می‌شود.
آیین «کتابگردی» اول آذر ماه برگزار می‌شود
به گزارش لیزنا، جلسه هماهنگی برای پنجمین دوره «کتاب‌گردی» روز یک شنبه (29 مهرماه) در موسسه خانه کتاب برگزار شد.
 
این جلسه با حضور احمد مسجد جامعی؛ مبدع طرح کتابگردی و عضو شواری شهر تهران، احد جاودانی؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، علی غیاثی ندوشن؛ مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا تابش؛ مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، محمود آموزگار؛ رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، نیکنام حسینی پور؛ مدیر عامل موسسه خانه کتاب و دبير بيست و ششمين دوره هفته كتاب، مهرشاد كاظمي؛ معاون امور فرهنگي و رسانه‌اي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان تهران و جمعی از ناشران و کتابفروشان در موسسه خانه کتاب برگزار شد.
 
در آئین «کتابگردی» چهره‌های فرهنگی، هنری، رسانه‌ای، مسئولان و متولیان تشکل‌های صنفی حوزه نشر و ناشران و کتابفروشان با حضور در کتاب‏فروشی‌‏هاى سراسر کشور و خرید کتاب، به گفت و گو و با مردم و خریداران کتاب می‌پردازند.
 
بيست و ششمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران با شعار «حال خوش خواندن» از تاريخ ۲۴ آبان تا ۱ آذر ماه در سراسر كشور برگزار مي‌شود.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: