کد خبر: 37726
تاریخ انتشار: شنبه, 26 آبان 1397 - 08:59

داخلی

»

اخبار کتاب

نكوداشت پيشكسوت عرصه كاريكاتور جواد عليزاده

منبع : لیزنا
آیین پایانی مسابقه ملی «کارتون و کاریکاتور کتاب» همزمان با سومین روز هفته کتاب در فرهنگسرای ارسباران «هنر» برگزار می‌شود.
نكوداشت پيشكسوت عرصه كاريكاتور جواد عليزاده

 

به گزارش لیزنا،‌ آيين پاياني مسابقه ملي «كارتون و كاريكاتور كتاب» با اجراي رضا رفيع،‌ مجري و طنزپرداز 26 آبان از ساعت ۱۵ تا ۱۷ با حضور معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي،‌ مسئولان فرهنگي،‌ نمايندگان فرهنگي مجلس شوراي اسلامي،‌ اعضاي شوراي شهر تهران به همراه هنرمندان عرصه هنر بخصوص هنرمندان كارتونيست در فرهنگسراي ارسباران «هنر» برگزار مي‌شود.  

در اين برنامه از برگزيدگان مسابقه،‌ نفرات اول تا سوم و هنرمنداني كه شايسته تقدير شدند،‌ تجليل مي‌‌شود. همچنين نكوداشت پيشكسوت عرصه كاريكاتور،‌ جواد عليزاده،‌ صاحب امتياز،‌ مديرمسئول و سردبير ماهنامه طنز و كاريكاتور به پاس يك عمر فعاليت موثر در عرصه هنر برگزار ‌مي‌شود.  

در اين برنامه از كتاب آثار برگزيده مسابقه تحت عنوان «كاري‌كتاب» رونمايي شده و نمايشگاه آثار افتتاح مي‌شود.   برنامه ديگر،‌ زنگ كتاب (ديدار نويسندگان با دانش‌آموزان مدارس تهران و اطراف) است كه نويسندگاني چون؛‌ مژگان مشتاق،‌ محبوبه نجف‌خواني،‌ مهدي طهوري،‌ محمدرضا شمس و... در مدارس؛ فيروزيان،‌ شاه‌علي،‌ طوس،‌ فرهنگ و ... به ديدار مخاطبانشان مي‌روند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: