کد خبر: 37746
تاریخ انتشار: سه شنبه, 29 آبان 1397 - 16:56

داخلی

»

اخبار کتاب

از آثار برگزیده چهارمین جایزه نشان دهخدا حمایت می شود

منبع : ستاد خبری بیست و ششمین هفته کتاب
 مدیر کل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از خرید 100 نسخه از آثار برگزیده چهارمین جایزه نشان دهخدا و صدور حواله کتاب برای برگزیدگان جشنواره مروجان کتابخوانی خبر داد.
از آثار برگزیده چهارمین جایزه نشان دهخدا حمایت می شود

 

 به گزارش لیزنا، مهرزاد دانش با اشاره به حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اهالی قلم گفت:‌ آثار برگزیده چهارمین جشنواره دهخدا مورد حمایت قرار خواهند کرد.

 وی ادامه داد: ، از هر یک از 16 اثر معرفی شده (منتشرشده از طرف 8 ناشر)، 100 نسخه به ارزش 367 میلیون و پانصدهزار ریال خریداری و به به کتابخانه‌ها و محافل کتابخوانی اهدا خواهد شد.

 مدیر کل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از صدور حواله برای مروجان کتابخوانی خبر داد و گفت: با پیشنهاد اداره کل مطالعات و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، 22 فقره حواله اهدای کتاب به مبلغ کل 460 میلیون ریال در راستای حمایت از برگزیدگان پنجمین دوره جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی برای تجهیز کتابخانه‌ها و محافل کتابخوانی نقاط محروم کشور صادر شده است.

 وی ادامه داد: این حواله‌ها در مراسم پایانی جشنواره در روز 30 آبان، و در هفتمین روز هفته کتاب، به برگزیدگان اهدا خواهند شد.

 بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ 24 آبان تا 1 آذرماه با مشارکت بیش از 60 نهاد و سازمان در سراسر کشور برگزار می‌شود. 

 

 
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: