از آثار برگزیده چهارمین جایزه نشان دهخدا حمایت می شود

 

 به گزارش لیزنا، مهرزاد دانش با اشاره به حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اهالی قلم گفت:‌ آثار برگزیده چهارمین جشنواره دهخدا مورد حمایت قرار خواهند کرد.

 وی ادامه داد: ، از هر یک از 16 اثر معرفی شده (منتشرشده از طرف 8 ناشر)، 100 نسخه به ارزش 367 میلیون و پانصدهزار ریال خریداری و به به کتابخانه‌ها و محافل کتابخوانی اهدا خواهد شد.

 مدیر کل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از صدور حواله برای مروجان کتابخوانی خبر داد و گفت: با پیشنهاد اداره کل مطالعات و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، 22 فقره حواله اهدای کتاب به مبلغ کل 460 میلیون ریال در راستای حمایت از برگزیدگان پنجمین دوره جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی برای تجهیز کتابخانه‌ها و محافل کتابخوانی نقاط محروم کشور صادر شده است.

 وی ادامه داد: این حواله‌ها در مراسم پایانی جشنواره در روز 30 آبان، و در هفتمین روز هفته کتاب، به برگزیدگان اهدا خواهند شد.

 بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ 24 آبان تا 1 آذرماه با مشارکت بیش از 60 نهاد و سازمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.