کد خبر: 38102
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 12 دی 1397 - 13:26

داخلی

»

اخبار کتاب

۱۵ دي ماه

«ادبيات ايران در دوره قاجار» بررسی می شود

منبع : روابط عمومي موسسه خانه كتاب
 کتاب «ادبیات ایران در دوره قاجار» شنبه (۱۵ دی ماه) در سرای اهل قلم معرفی و بررسی می شود.
«ادبيات ايران در دوره قاجار» بررسی می شود

به گزارش لیزنا لیزنا، نشست معرفي و بررسي كتاب «ادبيات ايران در دوره قاجار» شنبه (۱۵ دي ماه) در سراي اهل قلم برگزار مي شود.

در كتاب «ادبيات ايران در دوره قاجار» رخدادهاي تاريخي عصر قاجار به اختصار مورد بحث قرار مي‌گيرد و عوامل و شرايط دگرگوني نثر فارسي در اين دوره بررسي مي‌شود. پيش از بررسي آثار و گونه‌هاي نثر، مقدمه‌اي كوتاه درباره تعريف و توضيح گونه نثر مانند طنز، نمايشنامه و... ارائه مي‌شود. مثال‌ها و نمونه نثرهاي معرفي شده در كتاب مبين متون پيمان‌ها و قراردادها، مقامه‌نويسي، سفرنامه نويسي، خاطره‌نويسي، داستان‌نويسي و... است.

علاقمندان براي حضور در نشست معرفي و بررسي كتاب «ادبيات ايران در دوره قاجار» مي توانند  شنبه (۱۵دي ماه) ساعت ۱۶ به سراي اهل قلم واقع در خيابان انقلاب، خيابان برادران مظفر جنوبي، كوچه خواجه نصير، شماره ۲، طبقه همكف مراجعه كنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: