کد خبر: 38133
تاریخ انتشار: شنبه, 15 دی 1397 - 16:06

داخلی

»

اخبار کتاب

شه‌ناز سموات در مراسم رونمایی کتاب صوتی «آرزو»:

شعرهایم نمایش ابعادی از عشق و گزاره‌هایی از عقلند

منبع : روابط عمومی آرزو
رونمایی از کتاب صوتی «آرزو» روز جمعه ۱۴ دی‌ماه سال جاری در محل موسسه فرهنگی هنری عرفان با حضور جمعی از اهالی ادب و هنر برگزار شد.
شعرهایم نمایش ابعادی از عشق و گزاره‌هایی از عقلند

به گزارش لیزنا، در ابتدای این مراسم شه‌ناز سموات؛ شاعر این مجموعه دکلمه‌هایی از این اثر‌ را قرائت کرد و گفت: علاقه من بیشتر به شعر سپید و شعرهایم ابعادی از عشق و گزاره‌هایی از عقل را به نمایش می‌گذارند.

شاعر «آرزو» گفت: به عقیده من شعر نباید تاریخ مصرف داشته باشد و سعی کرده‌ام اشعارم این چنین باشند. مخاطب با خواندن این اشعار می‌تواند من شاعر را بشناسد. سعی کرده‌ام سخنی از دل برآمده داشته باشم تا بر دل بنشیند.

در‌ ادامه عباس کریمی عباسی پس از خواندن چند بیت از اشعار کتاب گفت: همانگونه شاعر این اثر هم به آن اشاره داشته امروزی بودن اشعار کاملا مشهود است و در بسیاری موارد احساس بر معنا برتری داشته و چیزی که اهمیت زیادی در این اثر دارد بیان شیوای احساسات بوده است.

این نویسنده و‌ منتقد ادبی در ادامه افزود: شعرهای این مجموعه یک‌ حس مشترک برای همه افراد انتقال می‌دهد که میزان مخاطب‌پذیری را بالا می‌برد. همچنین استفاده درست از افکت‌های صوتی و موسیقی که کلام در ادامه آنها شعر می‌شود کاری نو در این زمینه است.

در ادامه سماوات با اشاره به تلفیق موسیقی با اشعارش گفت: به اعتقاد من روانشناسی، ادبیات و‌ هنر می‌تواند برای کسی که می‌خواهد با شاعر ارتباط بگیرد حائز اهمیت باشد. خلاقیت در موسیقی این آلبوم به قدری برایم جذاب بود که وقتی با گروه موسیقی شروع به کار کردم‌، احساس می‌کردم به تمام آرزوهایم رسیده‌ام.

در ادامه این مراسم که جمعی از شاعران، سینماگران، مترجمان و اهالی رسانه حضور داشتند چهره‌های مختلف فرهنگی هنری به صحبت پیرامون کار پرداختند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: