کد خبر: 38213
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 19 دی 1397 - 11:18

داخلی

»

اخبار کتاب

قدیانی آثار ایران باستان در چهار موزه بزرگ جهان را منتشر کرد

منبع : روابط عمومی انتشارات قدیانی
 کتاب آثار ایران باستان در چهار موزه بزرگ جهان اثر محمد علی علوی‌کیا توسط نشر قدیانی در نوبت اول چاپ در پیشخوان کتابفروشی‌ها قرار گرفت.
قدیانی آثار ایران باستان در چهار موزه بزرگ جهان را منتشر کرد

به گزارش لیزنا، این مجموعه با هدف آشنایی نسل جوان ایران، با فرهنگ درخشان و مواریث گران‌قدر هنر و تمدن ایران تألیف شده و می‌کوشد تا بخشی از دستاوردهای بی‌بدیل هنر خلاق ایرانی را که امروز در خارج از مرزها و در موزه‌های بزرگ (موزه‌ی ارمیتاژ ـ سن پترزبورگ، آثار ایران باستان در موزه متروپولیتن ـ نیویورک، آثار ایران باستان در موزه ی بریتانیا ـ لندن و آثار ایران باستان در موز‌ه‌ی لوور ـ پاریس) جهان نگهداری می‌شود در معرض دید خوانندگان کتاب قرار دهد.

در این مجموعه چگونگی اکتشافات باستانی در حوزه‌ی تمدن ایران، تاریخچه پر ماجرا و در عین حال تاثر برانگیز انتقال آثار ملی و تاراج فرهنگی میراث تاریخی آن بیان شده و نمونه‌هایی از این آثار همراه با بیان ارزش‌ها و ویژگی‌های هنری آنها معرفی گردیده است.

انتشارات قدیانی این کتاب را در نوبت اول چاپ، تیراژ 550 نسخه، جلد سخت و قیمت 180هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

براي تهيه‌ اين كتاب‌ها علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين موسسه فرهنگي از تازه‌هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: