کد خبر: 38302
تاریخ انتشار: دوشنبه, 24 دی 1397 - 08:57

داخلی

»

اخبار کتاب

با حضور بیگدلو، رجبی فرد و  ملایی توانی

كتاب «استبداد منور؛ در مطبوعات ایران(۱۳۰۴-۱۲۹۶)» معرفی و بررسی می شود

منبع : روابط عمومی موسسه خانه كتاب
 نشست معرفی و بررسی کتاب «استبداد منور؛ در مطبوعات ایران»( ۱۳۰۴-۱۲۹۶)»  امروز، دوشنبه ۲۴ دی ماه در سرای اهل قلم برگزار می شود.
كتاب «استبداد منور؛ در مطبوعات ایران(۱۳۰۴-۱۲۹۶)» معرفی و بررسی می شود

به گزارش لیزنا، كتاب «استبداد منور؛در مطبوعات ایران»( ۱۳۰۴-۱۲۹۶)» با حضور رضا بیگدلو، حسن رجبی فرد و علیرضا ملایی توانی معرفی و بررسی می شود.

كتاب «استبداد منور» به بررسی زمینه‌های تاریخی پیدایش نظریه استبداد منور در دوره مشروطه تا روی كار آمدن رضاشاه می‌پردازد. نویسنده ضمن بررسی و نقد مطبوعات منتشر شده در كشورهای آلمان، مصر و ایران، به ارزیابی عملكرد مطبوعات مخالف استبداد منور و نقد این نظریه می‌پردازد.

این كتاب در چهار فصل ریشه‌های پیدایش اندیشه استبداد منور، مطبوعات حامی استبداد منور، مطبوعات مخالف استبداد منور و نقد اندیشه استبداد منور تنظیم شده است.

نشست معرفی و بررسی كتاب«استبداد منور؛ در مطبوعات ایران( ۱۳۰۴-۱۲۹۶)» دوشنبه (۲۴ دی ماه) ساعت ۱۶در سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، كوچه خواجه نصیر، پلاك ۲ برگزار می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: