کد خبر: 38310
تاریخ انتشار: سه شنبه, 25 دی 1397 - 08:54

داخلی

»

اخبار کتاب

خانه كتاب برگزار می كند

سمینار «كتابفروشی در كسب و كار سنتی و مدرن»

منبع : روابط عمومی موسسه خانه كتاب
مدیرعامل موسسه خانه کتاب از برگزاری سمینار«کتابفروشی در کسب و کار سنتی و مدرن»سه شنبه، دوم بهمن ماه سال جاری خبر داد.
سمینار «كتابفروشی در كسب و كار سنتی و مدرن»

به گزارش لیزنا، نیكنام حسینی پور با اعلام این خبر كه سمینار «كتابفروشی در كسب و كار سنتی و مدرن» دوم بهمن ماه با همكاری خانه كتاب، اتحادیه ناشران و كتابفروشان تهران و معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار می شود، گفت: ثبت نام وحضور كتابفروشی ها از سراسر كشور در این سمینار رایگان است.

مدیرعامل خانه كتاب افزود: كتابفروشان می توانند تا ۳۰ دی ماه برای ثبت نام در این سمینار یك روزه به سایت ketab.ir مراجعه كنند. همچنین، كتابفروشی های شهرستان ها و كتابفروشی های عضو طرح فصلی در اولویت ثبت نام قرار دارند

حسینی پور اهمیت برگزاری سمینار «كتابفروشی در كسب و كار سنتی و مدرن» را توجه به كتابفروشی ها به عنوان حلقه اصلی صنعت نشر عنوان كرد و گفت: موسسه خانه كتاب با هدف توجه به اهمیت و نقش كتابفروشی ها در توزیع كتاب، افزایش كتابخوانی و جلوگیری از تعطیلی آنها تاكنون ۱۰دوره طرح توزیع یارانه از طریق كتابفروشی ها را اجرا كرد. اجرای این طرح ها رونق نسبی كتابفروشی ها و افتتاح كتابفروشی های جدید را به دنبال داشت.

وی بیان كرد: در نشست ها و هم اندیشی با كتابفروشان متوجه اجرای روش ها، شیوه ها و طیف وسیعی از فعالیت های مدرن و سنتی شدیم. بنابراین تصمیم گرفتیم با برگزاری سمینار «كتابفروشی در كسب و كار سنتی و مدرن» با حضور كتابفروشان سنتی، مدرن، تخصصی، زنجیره ای و محلی  بهترین تجربیات، یافته ها و اطلاعات متخصصان و كارشناسان را عرضه كنیم تا زمینه ای برای هم اندیشی و تبادل نظر و اشتراك تجربیات فراهم شود.

حسینی پور بر اهمیت آموزش كتابفروشان تاكید كرد و گفت: آموزش كتابفروشان یكی از حلقه های گمشده نیروهایی است كه در كتابفروشی ها كار می كنند بنابراین لازم است آموزش های دوره ای برای آنها برگزار شود تا در چنین همایش هایی تجربه های خود را با هم به اشتراك بگذارند.

مدیرعامل خانه كتاب در پایان گفت: كتابفروشان شركت كننده در سمینار «كتابفروشی در كسب و كار سنتی و مدرن» از سوی موسسه خانه كتاب و اتحادیه ناشران و كتابفروشان گواهینامه حضور در سمینار را دریافت خواهند كرد.

گفتنی است، سمینار«كتابفروشی در كسب و كار سنتی و مدرن» سه شنبه (دوم بهمن ماه) ساعت ۸ تا ۱۷در تالار ایوان شمس واقع در میدان فاطمی، خیابان شهید گمنام، ابتدای بزرگراه كردستان، برگزار می شود.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: