کد خبر: 38330
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 26 دی 1397 - 09:50

داخلی

»

اخبار کتاب

قصه‌های امیلی در قطع جیبی منتشر شد

منبع : روابط عمومی انتشارات قدیانی
مؤسسه انتشارات قدیانی، سه جلد قصه‌های امیلی  نوشته ال. ام. مونتگمری را  در قطع جیبی و نوبت اول چاپ روانه بازار کتاب کرد.
قصه‌های امیلی در قطع جیبی منتشر شد

به گزارش لیزنا، سه رمان امیلی در نیومن، امیلی و صعود و امیلی و جست و جو، داستان امیلی را از کودکی و مدرسه امیلی و رشد نمادین او در راه موفقیت در نویسندگی دنبال می­کند. کتاب دوم و سوم جریان­های عاشقانه زندگی امیلی را بیشتر دنبال می­کند .

ال. ام. مونتگمری، نویسنده کتاب امیلی و جست و جو، در کلیفتون واقع در جزیره پرنس ادوارد به دنیا آمد. وقتی لوسی مود مونتگمری بیست و یک ماهه بود، مادرش بر اثر بیماری سل درگذشت. پدرش او را به خانواده مادری­اش، یعنی الکساندر و لوسی وولنر مک نیل سپرد. مونتگمری زن حساس و باهوشی بود که عمیقاً از اتفاقاتی که برای خودش و یا در دنیا رخ می­داد، متاثر می­شد. او در دفتر خاطراتش، دردی را که از به دنیا آوردن فرزند مرده­اش متحمل شده بود و ترس از جنگ جهانی اول و مرگ پسرخاله عزیزش " فرد کمپبل" و رنج همسرش از مالیخولیای مذهبی را بیان کرده است­. اما علیرغم تمام این مشکلات­، او به نوشتن و بیان عشق به زندگی­، طبیعت و زیبایی در داستان­ها و دفتر خاطراتش ادامه می­داد .

این کتاب‌ها قبلا از سوی همین ناشر در قطع رقعی منتشر شده است.

برای تهه این کتاب­، علاوه بر مراجعه به کتاب‌فروشی‌های معتبر سراسر کشور می‌توانید به  نشانی الکترونیکی قدیانی نیز مراجعه نمایید. علاوه بر این با مطالعه اخبار درج شده در سایت این مؤسسه فرهنگی از تازه‌های نشر آن نیز با خبر خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: