کد خبر: 38607
تاریخ انتشار: یکشنبه, 14 بهمن 1397 - 10:13

داخلی

»

اخبار کتاب

قدیانی با کتاب مونتگمری جاده‌ای به گذشته کشید

منبع : روابط عمومی انتشارات قدیانی
رمان «جاده‌ای به گذشته» اثر ال. ام. مونتگمری با ترجمه سارا قدیانی روی پیشخوان کتابفروشی‌ها قرار گرفت.
قدیانی با کتاب مونتگمری جاده‌ای به گذشته کشید

به گزارش لیزنا، لوسی مود مونتگُمری که عموماً با نام ال. ام. مونتگمری (L.M. Montgomery) شناخته می‌شود، نویسنده معروف و خیال پرداز کانادایی بود که معمولاً برای نوجوانان شعر و داستان کوتاه می‌نوشت. مونتگمری بیشتر به خاطر مجموعه رمان‌هایی شناخته می‌شود که با انتشار «آن شرلی در گرین گیبلز» آغاز شد.

آن شرلی در گرین گیبلز موفقیتی سریع را برای او به همراه داشت. شخصیت اصلی رمان، دختربچه‌ای یتیم به نام آن شرلی، مونتگمری را به شهرتی چشمگیر در دوران زندگی‌اش رساند. مجموعه رمان‌های دیگری با مرکزیت کاراکتر معروفش آن شرلی، ادامه یافت و دنباله‌دار شد.

 

جاده‌ای به گذشته داستان‌هایی با شخصیت مجموعه آنی‌شرلی شامل چهارده داستان محبوب خانواده بلایت‌هاست که سراسر غافل‌گیری و اشک و خنده است.

زندگی آنی و گیلبرت بلایت در یک روستای کوچک به هیچ وجه کسل کننده نبود چون همواره شایعات سرگرم‌کننده و ماجراهای عجیب و بامزه‌ای به گوششان می‌رسید، ماجرای دوقلوهای بازیگوشی که بعد از ملاقات با یک میلیونر بی حوصله، مهم‌ترین آرزویشان به حقیقت پیوست.

انتشارات قدیانی، کتاب جاده‌ای به گذشته اثر ال. ام. مونتگمری را با ترجمه سارا قدیانی در نوبت اول چاپ، تیراژ 1100 نسخه و قیمت 30هزار تومان روانه بازار کتاب کرد.

براي تهيه اين كتاب علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي  آن به نشاني الكترونيكي نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين موسسه فرهنگي از تازه‌هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: