کد خبر: 38757
تاریخ انتشار: دوشنبه, 29 بهمن 1397 - 12:04

داخلی

»

اخبار کتاب

با چاپ شانزدهم کتاب

قدیانی شازده کوچولو را با مصطفی رحماندوست به بازار کتاب آورد

منبع : روابط عمومی انتشارات قدیانی
 کتاب «شازده کوچولو» اثر آنتوان دوسنت اگزوپری و ترجمه مصطفی رحماندوست در نوبت چاپ شانزدهم تجدید چاپ شد.
قدیانی شازده کوچولو را با مصطفی رحماندوست به بازار کتاب آورد

به گزارش روابط عمومی مؤسسه انتشارات قدیانی، این کتاب به بیش از 250 زبان و گویش ترجمه شده و با فروش بیش از 200 میلیون نسخه یکی از پر فروش ترین کتاب های تاریخ محسوب می شود. این کتاب به عنوان بهترین کتاب قرن 20 در فرانسه انتخاب شده است.

سال 1935، هواپیمای سنت اگزوپری، که برای شکستن رکورد پرواز بین پاریس و سایگون تلاش می کرد، در صحرای بزرگ آفریقا دچار نقص فنی شد و به ناچار در همان جا فرود آمد. همین سانحه دستمایه الهام شازده کوچولو شد که در آن شخصیت قهرمان داستان، خلبانی بی نام، پس از فرود در بیابان با پسر کوچکی آشنا می شود. پسرک به خلبان می گوید از اخترکی دور دست می آید و آنقدر آنجا زندگی کرده که روزی تصمیم می گیرد برای اکتشاف اخترک های دیگر خانه را ترک کند. او هم چنین برای خلبان از گل سرخ محبوبش می گوید که دل در گرو عشق او دارد. خلبان و شازده چاهی را می یابند که آنها را از تشنگی نجات می دهد اما در نهایت شازده کوچولو......................

کتاب «شازده کوچولو» جزو کتاب های برگزیده نخستین جشنواره کتاب برتر انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان سال 1385 می باشد. مؤسسه انتشارات قدیانی این کتاب را در نوبت چاپ شانزدهم، تیراژ 4400 نسخه با قیمت 12000تومان در اختیار علاقه مندان قرار داد.

براي تهيه اين كتاب علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي هاي معتبر سراسر كشور، مي توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه ی  اخبار درج شده در سايت اين مؤسسه فرهنگي از تازه هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: