کد خبر: 38865
تاریخ انتشار: یکشنبه, 05 اسفند 1397 - 09:31

داخلی

»

اخبار کتاب

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد

سید عباس صالحی وزیر ارشاد باقی می ماند

منبع : لیزنا
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور از باقی ماندن سید عباس صالحی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.
سید عباس صالحی وزیر ارشاد باقی می ماند

به گزارش خبرنگار لیزنا، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور عصر دیروز (شنبه، 4 اسفند ماه) در آیین پایانی انتخاب پایتخت کتاب ایران و جشنواره روستاها و عشایر دوستار کتاب بر باقی ماندن سید عباس صالحی در سمت وزیر ارشاد تاکید کرد.

او در سخنرانی خود گفت: «سید عباس صالحی از مدیران ارزشمند، دلسوز، پیگیر و با پشتکار است. تمام حرف ها و شایعاتی که مطرح شد اساس ندارد و انشاالله ایشان با قدرت و قوت بر کار خود در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه خواهد داد. هر جا هم که لازم باشد حمایتی انجام گیرد، حتما هم خود رئیس جمهور هم من و هم کل دولت از ایشان حمایت خواهیم کرد.»

گفتنی است، شایعه ای در مورد کناره گیری صالحی از سمت خود در میان اهالی رسانه وجود دارد و اوایل بهمن ماه برخی رسانه‌ ها خبری را مبنی بر اینکه وی از سمت خود استعفا داده و نامه استعفایش را تقدیم رئیس جمهور کرده است، منتشر کرده بودند. البته این خبر از سوی همایون امیرزاده مدیر روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تکذیب شده بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: