کد خبر: 38883
تاریخ انتشار: دوشنبه, 06 اسفند 1397 - 09:34

داخلی

»

اخبار کتاب

طوطی نامه منتشر شد

منبع : روابط عمومی انتشارات قدیانی
 کتاب طوطی نامه با تصحیح و مقدمه سید کمال حاج سید جوادی در نوبت اول چاپ توسط نشر قدیانی روی پیشخوان کتابفروشی‌ها قرار گرفت.
طوطی نامه منتشر شد

به گزارش لیزنا، طوطی نامه مجموعه‌ای مشهور از داستان‌های مختلف به زبان فارسی است و جواهرالاسمار و چهل طوطی روایت‌های دیگری از همین مجموعه است. اصل این داستان‌ها به زبان سانسکریت «شوکه سپتتی» یعنی هفتاد طوطی است.

از طوطی نامه دو روایت به زبان سانسکریت در دست است. این دو روایت اختلاف‌های بسیار دارند، ولی 52 داستان در هر دو مجموعه مشترک است.

طوطی نامه‌ ضیاءالدین نخشبی در واقع انتخاب و تحریری تازه با انشایی ساده‌تر از جواهر الاسمار است.

طوطی نامه در زبان فارسی مورد توجه فراوان قرار گرفته و از زبان فارسی به زبان‌های دیگر از جمله ترکی، مالزیایی، آلمانی و انگلیسی ترجمه شده است.

انتشارات قدیانی متن کامل طوطی‌نامه را با تصحیح و مقدمه سید کمال حاج سید جوادی در نوبت اول چاپ و قیمت 32000 تومان روانه‌ی بازار کتاب نمود.

براي تهيه‌ی اين كتاب علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به تارنمای www.ghadyani.org  نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين موسسه فرهنگي از تازه‌هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: