کد خبر: 38891
تاریخ انتشار: سه شنبه, 07 اسفند 1397 - 09:40

داخلی

»

اخبار کتاب

«قصه دخترای خوب» چاپ شد

منبع : روابط عمومی مجمع ناشران انقلاب اسلامی
«قصه دخترای خوب» در چهار جلد و مجموعاً بیست قصه منتشر شد.
«قصه دخترای خوب» چاپ شد

به گزارش لیزنا، موسسه فرهنگی هنری قدرولایت، جهت ترویج و الگو سازی و معرفی دختران شاخص انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اقدام به طراحی و اجرای پروژۀ شناسایی و جمع آوری و تدوین زندگینامه و رفتارهای جمعی از این دختران که عموماً شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و برخی از آنان شهید جبهه مقاومت جهان اسلام هستند نمود که اینک به مرحله تولید رسیده است.

این مجموعه فعلاً در چهار جلد طراحی شده و در هر جلد آن پنج قصه از رفتار و سبک زندگی و مجاهدتهای این دختران ارائه شده است. در این چهار جلد و مجموعاً بیست قصه، هجده دختر شاخص معرفی می­شوند. سنین این دختران شهید و شاخص و روایتی که از زندگی آنها انتخاب شده است، متناسب با دختران نوجوان و جوانی است که نیاز به الگوهای برجسته و درخشان دارند تا با اقتدا به آنان، به زندگی توام با سعادت و رستگاری دست یابند.

این دختران و بانوان شاخص توانسته­اند در قرن جاهلیت نوین و ماده گرایی فاقد معنویت، رفتار و سبک زندگی و مجاهدتهای زنان الگو و شاخصی چون حضرت فاطمه زهرا(س ) و حضرت زینب (س) را دنبال کرده و به جایگاه رفیع و درجه متعالی برسند. اجرای این پروژه، گردآوری و تدوین آن را محسن بغلانی بعهده گرفته و موفق به انجام آن شد. طراحی و صفحه آرایی آن را امیر خلیلی فرد انجام داده است.

جلد اول این مجموعه با عنوان «متولد مهر»، در قطع رقعی، 56 صفحه و با قیمت  7000 تومان منتشر شده است. جلد دوم نیز با عنوان «میوه درخت کاج»، در قطع رقعی، 48 صفحه و با قیمت 6000 تومان منتشر شده است. «پروانه شو»، جلد سوم این مجموعه نیز در قطع رقعی، 48 صفحه و با قیمت 6000 تومان عرضه شده است. جلد چهارم هم با عنوان «مسافر آسمان» در قطع رقعی، 56 صفحه و با قیمت  7000 تومان منتشر شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: